Moet even mijn verhaal kwijt.
Ik heb 2 jaar geleden de Implanon laten plaatsen, ergens tussen April/Juni.
We hebben niet vaak gemeenschap ivm dat het zeer doet, bekkeninstabiliteit. Waardoor de In ver te zoeken is.
Had al vanaf oktober weinig tot geen trek meer in de ochtend, eerst een bakje koffie en zodra de trek op komt dan eten.
En zo is hoe het eigenlijk al een hele tijd ging. Rond de negende toch steeds een bloeding ik merk het aankomen door een vreetkick 1 of 2 dagen....en dan weet ik dat de periode komt.
Dus vorige week had ik deze ook inderdaad verwacht. Tot op zekere hoogte klopt het ook wel, afvegen en dan wat bloed aan het wc papier, 2 ochtenden en dat was het.
Voor de rest niks.
Tot vd week in 1 x weer enorme zin hebben in mijn man, vraag me noet hoe of wat....was met van alles bezig om het libido weer op te krikken "staat nu ongeveer 3 weken stil" en uit het niets echt zin hebben.
Vanmorgen een vreetkick. Heb onze kleine meid aan haar fruitontbijt gezet, en ben zelf ook een bord vol fruit en yoghurt gaan eten. Pas daarna een bakje koffie gepakt, heb er trouwens ook niet echt veel zin in.
En nu komt het ergste vorige week zat mijn spijkerbroek nog lekker....en nu te strak. Ik ga perfect naar het toilet zeker 2 maal per dag.
Moet wel zeggen ben niet meer van mijn buik afgekomen, en ik moet blijven revalideren om een beetje normaal te kunnen functioneren. Als het een tijd stil staat dan heb ik echt veel last van mijn bekkeninstabiliteit, lange dagen lopen kan ik dan ook niet meer.
Heb al wel een test gedaan, uiteraard veelste weinig urine, dus zal.morgen weer moeten testen 😪.
Aan de ene kant denk ik wauw tof als het zo is alleen qua leeftijd en lijf zeg ik no way.
Wat de piep zeg, als het wel zo zou zijn. Ik begin wel eerst dan met de huisarts te bellen voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog, maar weet even niet meer hoe en wat.
Zal toch echt moeten af wachten tot morgen 😒
Morgenochtend maar weer testen. Heb een vrpege test voor de zwangerschap 2 in 1 van het kruidvat gehaald, en voor de zekerheid 1 vd menopauze