18 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb geen ideeen, maar vind het wel heel leuk. Ik denk dat ik ook zoiets ga doen voor ons dochtertje van 4.
5 jaar geleden
Erg leuk idee! Ik volg even (leuk kado'tjes voor m'n nichtje en neefje, die worden ook grote broer en zus binnenkort)
5 jaar geleden
Heel leuk idee!
Wat ideetjes;
- Kleine momenten van quality time met papa; middag bioscoop oid.
- Speelgoed waarmee hij zichzelf even lekker kan vermaken (zit niet zo in deze leeftijd),
- Een logeerweekendje bij zijn lievelings vriendje/ neefje,
- Kaartjes voor attractiepark ergens id toekomst,
- Iets van zijn hobby waar hij zich mee kan vermaken.
Ik zal eens ad slag voor mijn dochtertje van 2, leuk idee! Haha!
5 jaar geleden
Reactie op LauraWS
Heel leuk idee!
Wat ideetjes;
- Kleine momenten van quality time met papa ...
Leuk idee van bios. Helaas durft ons zoontje niet uit logeren.
5 jaar geleden
Super leuk idee. Geen tips maar volg even ik ga ook eens nadenken voor mijn dochter van 6.
5 jaar geleden
Persoonlijk boekje met beide namen om voor te lezen aan de baby. Bijv zie link hieronder. Staat tweeling editie op maar heb deze ook voor mn zus gekocht bij 2e kindje dan loopt het verhaal ook evengoed! https://www.yoursurprise.nl/boek-met-naam/kinderboeken/woezel-en-pip/woezel-en-pip-tweelingeditie?channable=e60273.MzgxMTU&artikelcode=38115&gclid=Cj0KCQjwg8n5BRCdARIsALxKb95-aMWY_Of_muDYfOgrlK5SINr2Y0j5E-xvAh1gfIV5HzidADKYzB0aAgGxEALw_wcB)
5 jaar geleden
Reactie op Roos-Roos
Persoonlijk boekje met beide namen om voor te lezen aan de baby. Bijv zie l ...
Wat een leuk idee!!
5 jaar geleden
Shirtjes (1x zijn maat en 1 keer babymaatje) met textielstiften, zodat hij ze zelf kan versieren/beschrijven? Grote boer & kleine zus/broer setje maken zeg maar
5 jaar geleden
Een wegwerpcamera zodat hij zelf foto's kan maken diehij bijvoorbeeld op school kan laten zien
5 jaar geleden
Misschien is er iets te vinden dat je als "bouwpakket" kan aanbieden? Iets voor de baby wat hij dan samen met papa in elkaar kan klussen/knutselen? Krukje van de Ikea, een mobile of iets dergelijks
5 jaar geleden
Een pakketje om zelf (met mama/papa/opa/oma) traktaties te maken voor op school of KDV (plaatje gejat van Pinterest)

5 jaar geleden
Een fotokado laten maken. Bijvoorbeeld Memorie met foto's van jullie gezin. Dat kan bijvoorbeeld bij de Hema.
Of een legpuzzel van een mooie foto.
5 jaar geleden
Een schatkist maken (of een bestaande kist/doos die versierd/geschilderd kan worden) waar grote broer/zus schatten in kan verzamelen voor zijn kleine broertje/zusje
5 jaar geleden
Vooral dingen om te doen ipv dingen om te hebben, kan je natuurlijk goed afwisselen met af en toe een kleinigheidje.
Zoals een kleurboek (voor zijn leeftijd) zodat hij lekker bezig kan zijn voor zichzelf of een keertje samen pannenkoeken bakken 😋 en dan kan je er bijvoorbeeld een keer iets kleins in doen waar zijn interesses liggen, bijvoorbeeld een Pokemon poppetje of een raceauto oid
5 jaar geleden
Reactie op Huismus
Vooral dingen om te doen ipv dingen om te hebben, kan je natuurlijk goed af ...
Inderdaad alleen maar speelgoed leek me ook niks. Hin vind lezen super leuk zag dat er rond die tijd nieuw boek uit kwam van leven van. Ik vond de ideeen zoals bon voor bios ofzo wel erg leuk. Pannenkoeken of taart maken samen is ook erg leuk. Tijd samen is dan veel belangrijker als allemaal cadeaus
5 jaar geleden
Wij hebben ons pakket klaar. Nog even kijken wellke dag hij wat krijgt. Bij ons zit erin dekbedovertrek pokemon, boek ontzettend irritant, dvd lego the movie, spel die we met zijn drieeen kunnen doen, goocheldoos en een boekje met verschillende tegoedbonnen wat we er precies op zetten moeten we nog bedenken worden wel dingen om even tijd met hem alleen te hebben. Zijn toch veel cadeautjes geworden ivm corona. We wouden bios zwemmen enz doen maar geen idee of het tegen die tijd alweer kan