20 Reacties

5 jaar geleden

Op de app zwangerhap kun je alles vinden!

5 jaar geleden

Reactie op Inga35

Op de app zwangerhap kun je alles vinden!
Daar staat alleen iets op pannenkoekenmix

5 jaar geleden

Hoezo zou het niet mogen...

5 jaar geleden

Ik hoop het wel want mijn vriend is ze nu aan 't bakken🤣

5 jaar geleden

Kan je gewoon eten, het gaat erom dat het ei volledig verhit en niet meer rauw is. Dus als het pannenkoeken deeg volledig gevakken is kan er eigenlijk niks mis gaan.

5 jaar geleden

Kan je gewoon eten lijkt mij

5 jaar geleden

Gewoon vragen of ze hem willen doorbakken zodat je geen 'rauw' beslag eet waar dus rauw ei in zit. Maar dat doen ze meestal sowieso wel, anders is ie namelijk nog niet goed. Ik eet elke week pannekoeken en bak ze gewoon goed door zodat het beslag niet meer zacht is. Geen probleem dus!

5 jaar geleden

Nou eet ik zelf trouwens vaak de pannekoeken waar je alleen water bij hoeft te doen, dus dan zit er sowieso geen ei en melk in..

5 jaar geleden

Staat op de app: ZwangerHap. Die is van het voedingscentrum.

5 jaar geleden

Ik ben verslaafd aan pannenkoeken deze zwangerschap 😂

5 jaar geleden

Als ze rauwe pannenkoeken serveren moet je misschien een ander pannekoekenhuisje proberen 😜 Maar anders is alles goed verhit en geen probleem.

5 jaar geleden

Reactie op Michelle221

Nou eet ik zelf trouwens vaak de pannekoeken waar je alleen water bij hoeft ...
Bleh! Puur nature ingrediënten gaan boven alles. ☺️

5 jaar geleden

Ik heb van de week ook nog pannekoeken gemaakt. Mag je gerust eten🤗

5 jaar geleden

Je kunt zo goed als alles eten dat goed door gebakken is. Als je vooral zorgt dat je geen rauwe dingen eet (of deels rauw, zoals zacht gekookt ei ofzo) zit je goed.

5 jaar geleden

Oeps heb al paar keer kant en klare pannenkoeken gegeten😭

5 jaar geleden

Mede dankzij dit topic (en een craving momentje) een late night baksessie ingelast deze avond😅

5 jaar geleden

Reactie op Michelle221

Nou eet ik zelf trouwens vaak de pannekoeken waar je alleen water bij hoeft ...
Haha, daar zit eipoeder en melkpoeder in (dus ook gewoon eieren en melk waar ze het water uit gehaald hebben). Je kan geen pannenkoeken bakken van alleen meel en water 🙈

5 jaar geleden

Pannenkoeken thuis bakken is prima. In een pannenkoeken huis doe ik het sowieos niet. Dit heeft te maken met veel beslag wat van tevoren gemaakt wordt en er al even staat. Dat kan normaal geen kwaad, als je zwanger bent is het risicovol. Zelf kun je beslag maken en direct bakken. Ik gebruik thuis ook twee spatels één voor het draaien en de tweede om de gare pannenkoek eruit te vissen. Echt geen moeite en wel zo hygiënisch.

5 jaar geleden

Door dit topic om half tien nog gauw naar de Appie gereden om pannenkoeken te halen. Zo lekker!!