20 Reacties
5 jaar geleden
Kan je gewoon eten, het gaat erom dat het ei volledig verhit en niet meer rauw is. Dus als het pannenkoeken deeg volledig gevakken is kan er eigenlijk niks mis gaan.
5 jaar geleden
Gewoon vragen of ze hem willen doorbakken zodat je geen 'rauw' beslag eet waar dus rauw ei in zit. Maar dat doen ze meestal sowieso wel, anders is ie namelijk nog niet goed. Ik eet elke week pannekoeken en bak ze gewoon goed door zodat het beslag niet meer zacht is. Geen probleem dus!
5 jaar geleden
Nou eet ik zelf trouwens vaak de pannekoeken waar je alleen water bij hoeft te doen, dus dan zit er sowieso geen ei en melk in..
5 jaar geleden
Als ze rauwe pannenkoeken serveren moet je misschien een ander pannekoekenhuisje proberen 😜
Maar anders is alles goed verhit en geen probleem.
5 jaar geleden
Reactie op Michelle221
Nou eet ik zelf trouwens vaak de pannekoeken waar je alleen water bij hoeft ...
Bleh! Puur nature ingrediënten gaan boven alles. ☺️
5 jaar geleden
Je kunt zo goed als alles eten dat goed door gebakken is. Als je vooral zorgt dat je geen rauwe dingen eet (of deels rauw, zoals zacht gekookt ei ofzo) zit je goed.
5 jaar geleden
Reactie op Adelheid
Oeps heb al paar keer kant en klare pannenkoeken gegeten😭
5 jaar geleden
Pannenkoeken thuis bakken is prima. In een pannenkoeken huis doe ik het sowieos niet. Dit heeft te maken met veel beslag wat van tevoren gemaakt wordt en er al even staat. Dat kan normaal geen kwaad, als je zwanger bent is het risicovol. Zelf kun je beslag maken en direct bakken. Ik gebruik thuis ook twee spatels één voor het draaien en de tweede om de gare pannenkoek eruit te vissen. Echt geen moeite en wel zo hygiënisch.