Pas bij 12 weken echo - medisch

SamanthaR
één maand geleden
Volgen
Moet echt even mijn frustratie kwijt. Ben vandaag ong 6 weken. Ik ben medisch dus meteen gebeld toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben. Net belde het ziekenhuis na een week pas terug met de mededeling dat ze mijn 8 weken consult telefonisch gaan doen en pas met 12 weken een echo ivm corona. Al aangegeven dat ik al 7 weken thuis zit zonder contact met buitenwereld maar ze wilde geen uitzonderingen maken. Nog 6 weken in onzekerheid zitten terwijl ik alle tijd heb om te malen en doemdenken maakt me gek! Pff....
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
Wyoooon
één maand geleden
Mag ik vragen wat u heeft ?? Ik krijg m ook pas met 12 weken...
  • Rapporteren
savvy
één maand geleden
ik krijg de mijne volgende week en ben dan 8 en een halve week zwanger ... maar dat kom denk ik omdat ik een half jaar geleden een gbp heb gehad
  • Rapporteren
SamanthaR
één maand geleden
Reactie op Wyoooon
Mag ik vragen wat u heeft ?? Ik krijg m ook pas met 12 weken...
Ik heb een niertransplantaties gehad. Nu slik ik dus veel medicijnen en heb ik verhoogd risico op vanalles. Vind dit zo niet kunnen....
  • Rapporteren
SamanthaR
één maand geleden
Reactie op savvy
ik krijg de mijne volgende week en ben dan 8 en een halve week zwanger ... maar dat kom denk ik omdat ik een half jaar geleden een gbp heb gehad
Begrijpelijk. Ik had dat ook wel een beetje verwacht bij mij eerlijk gezegd....
  • Rapporteren
bloem1988
één maand geleden
Wat vervelend zeg! Ik ben niet medisch, alleen met behulp van hormonen zwanger geworden. Ik ben er gisteren achter gekomen en krijg met 7 weken al mijn eerste echo!
  • Rapporteren
DTKL
één maand geleden
Ik ben nu 6 weken en krijg de 8 weken echo wel in het ziekenhuis. Ik heb de ziekte van crohn .
  • Rapporteren
Nazhira
één maand geleden
Ik krijg mijn eerste echo ook pas met 12 weken... echt heel jammer! Nu zit ik weken met een onzekerheid
  • Rapporteren
AAJ
één maand geleden
mijn eerste afspraak was ook telefonisch, heb 11 mei pas mijn eerste echo en ben nu 7 weken zwanger het is wat het is en moeten het maar nemen zoals het is
  • Rapporteren
Miranda80
één maand geleden
Ik krijg 'm met 7 weken, was eigenlijk niet de bedoeling omdat het spontaan is gelukt, , maar omdat wij in het begin van een traject zaten, zei de verpleegkundige, ach kom maar (1mei) en dan de 25e nog een bij de verloskundige Daarnaast heb ik ook MS en al op leeftijd(39) dus echt mn laatste kans en heel onzeker. Het wordt mijn 3e kindje
  • Rapporteren
Wyoooon
één maand geleden
Reactie op SamanthaR
Ik heb een niertransplantaties gehad. Nu slik ik dus veel medicijnen en heb ik verhoogd risico op vanalles. Vind dit zo niet kunnen....
Oowh heftig indd... Ja ik snap het maar aan de andere kant snap ik hun ook wel hoe vaker je er komt hoe meer risico je dan loopt
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Ik ook 1e via telefoon 18 mei en dan 2 juni 12 weken echo....
  • Rapporteren
KimmiejjSorayaBabbyy
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Dit heb ik ook 18 mei intake en 2 juni 12 weken echo
  • Rapporteren
Wyoooon
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Ja dat heb ik ook
  • Rapporteren
Yenkie
één maand geleden
Wat vreemd. Ik krijg wel rond de 8 weken een echo gewoon bij de vk. Niks medisch hier. Wel in de provincie Overijssel en de oostkant dus relatief rustig met corona. Moet a.s. dinsdag ook naar de orthopeed voor een controle voor de klompvoeten van onze zoon
  • Rapporteren
BabyRH
één maand geleden
Reactie op Yenkie
Wat vreemd. Ik krijg wel rond de 8 weken een echo gewoon bij de vk. Niks medisch hier. Wel in de provincie Overijssel en de oostkant dus relatief rustig met corona. Moet a.s. dinsdag ook naar de orthopeed voor een controle voor de klompvoeten van onze zoon
Hee ik kom ook uit Overijssel 🥰 Ik heb ook het idee alsof ze hier iets soepeler zijn omdat er minder druk is
  • Rapporteren
Zasa
één maand geleden
Hier ook Overijssel, maar moet wel wachten tot 12 weken. Ook nadat ik 2 dagen een lichte bloeding had, was dit - blijkbaar- geen reden om de afspraak te vervroegen.
  • Rapporteren
Debbie8990
één maand geleden
Hier afgelopen zondag getest, maandag direct een echo. Ben nu 5 weken. Niks medisch o.i.d. En met 8 weken weer een echo + intake. Intake waarschijnlijk telefonisch en dan alleen naar de vk voor een echo. Voel me toch wel gezegend als ik jullie verhalen lees... misschien ligt het idd aan het gebied, ik woon in Drenthe.
  • Rapporteren
Yenkie
één maand geleden
Reactie op Zasa
Hier ook Overijssel, maar moet wel wachten tot 12 weken. Ook nadat ik 2 dagen een lichte bloeding had, was dit - blijkbaar- geen reden om de afspraak te vervroegen.
Waar in Overijssel? De kop?
  • Rapporteren