Ik heb een maxi cosi pebble plus en we willen graag isofix erbij voor in onze auto. We hebben de aansluiting ervoor maar welke isofix moeten we erbij hebben? Past 't overal op of moet ik een specifiek model hebben?
Bij maxi cosi moet je inderdaad wel de goede kiezen. Je kunt even Googlen op isofix maxi cosi pebble plus. Ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde helaas.. 🙃
Als isofix in de auto zit kunnen wel alle bases in je auto, maar je maxi cosi past niet op alle bases. Dat is het lastige. Even op de site van maxi cosi opzoeken
Ik heb precies dezelfde maxi cosi met een 2wayfix onderstel. Helaas wordt deze niet meer gemaakt maar ik kon er 2 voor een leuk prijsje overnemen via mp dus misschien kun je daar even naar kijken
Ik weet alleen niet of je t kunt lezen...beetje klein zie ik nu. Ik vond m volgens mij op de site van maxi cosi. Je ziet hier welk stoeltje op welke base kan! Heel handig.
Kan dit? Ik dacht namelijk echt dat maxicosi alleen op maxicosi past.. er g ...
Dat is een merk.
En ze hebben ook een maxi cosi maar dan van dat merk en de isofix ervan bestaat ook.
Deze kan zowel voor de maxi cosi als de autostoel gebruikt worden.
Kost 219 euro ofzo en kan je gebruiken tot hun4/5 jaar
En nog een voordeel.
De maxi cosi kan wat plat gelegd worden waardoor ze er tot 4u in mogen zitten en het kapje hangt vast aan de "mand" i.p.v de arm
Nog een kleine tip. Probeer de base en het stoeltje ook uit in de auto. Bij veel auto’s merk je dat de passagiersstoel zo ver naar voren moet dat je die stoel niet meer kunt gebruiken (ook bij grotere auto’s). Goed om bedacht op te zijn als je de ruimte wel nodig bent.
Wij hebben voor de maxi cosi pebble pro en dan de 2 way fix en ook een zitje voor na het eerste jaar de maxi cosi pearl smart. Die past ook op de 2way fix