19 Reacties

5 jaar geleden

Bij maxi cosi moet je inderdaad wel de goede kiezen. Je kunt even Googlen op isofix maxi cosi pebble plus. Ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde helaas.. 🙃

5 jaar geleden

Als je isofix in je auto heb wel. Alle nieuwere autos hebbennhet sowieso volgens mij

5 jaar geleden

Als isofix in de auto zit kunnen wel alle bases in je auto, maar je maxi cosi past niet op alle bases. Dat is het lastige. Even op de site van maxi cosi opzoeken

5 jaar geleden

Top, ja isofix zit in m'n auto dus dat past sowieso. Dan ga ik nu de juiste bij de maxi cosi zoeken, dank!!

5 jaar geleden

Familyfix moet je dan hebben

5 jaar geleden

Ik heb precies dezelfde maxi cosi met een 2wayfix onderstel. Helaas wordt deze niet meer gemaakt maar ik kon er 2 voor een leuk prijsje overnemen via mp dus misschien kun je daar even naar kijken

5 jaar geleden

Wij hebben een maxi cosi en isofix van het merk cybex. Die isofix kan zowel voor de maxi cosi als later autostoel gebruikt worden

5 jaar geleden

Reactie op Manny06

Familyfix moet je dan hebben
Ik zag het inderdaad, is dit anders dan isofix?

5 jaar geleden

Ik zag het inderdaad, is dit anders dan isofix?
Is de naam van de base. Kan gewoon in je isofix aansluiting ;) verwarrend hè al die namen

5 jaar geleden

Deze is handig om te gebruiken!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op Smkw89

Deze is handig om te gebruiken!
Ik weet alleen niet of je t kunt lezen...beetje klein zie ik nu. Ik vond m volgens mij op de site van maxi cosi. Je ziet hier welk stoeltje op welke base kan! Heel handig.

5 jaar geleden

Voor de pebble plus heb je de 2wayfix nodig. Komen veel ook op marktplaats te staan 😊

5 jaar geleden

Reactie op celinevh

Wij hebben een maxi cosi en isofix van het merk cybex. Die isofix kan zowel ...
Kan dit? Ik dacht namelijk echt dat maxicosi alleen op maxicosi past.. er gaat een wereld voor me open als dit kan

5 jaar geleden

Kan dit? Ik dacht namelijk echt dat maxicosi alleen op maxicosi past.. er g ...
Dat is een merk. En ze hebben ook een maxi cosi maar dan van dat merk en de isofix ervan bestaat ook. Deze kan zowel voor de maxi cosi als de autostoel gebruikt worden. Kost 219 euro ofzo en kan je gebruiken tot hun4/5 jaar En nog een voordeel. De maxi cosi kan wat plat gelegd worden waardoor ze er tot 4u in mogen zitten en het kapje hangt vast aan de "mand" i.p.v de arm

5 jaar geleden

Reactie op celinevh

Dat is een merk. En ze hebben ook een maxi cosi maar dan van dat merk en d ...
Oh ik las het fout: ik las maxicosi (als het merk autostoeltje) en cybex als het merk voor de isofix.

5 jaar geleden

Oh ik las het fout: ik las maxicosi (als het merk autostoeltje) en cybex al ...
Ja sorry was wat slecht uitgelegd

5 jaar geleden

Nog een kleine tip. Probeer de base en het stoeltje ook uit in de auto. Bij veel auto’s merk je dat de passagiersstoel zo ver naar voren moet dat je die stoel niet meer kunt gebruiken (ook bij grotere auto’s). Goed om bedacht op te zijn als je de ruimte wel nodig bent.

5 jaar geleden

Wij hebben voor de maxi cosi pebble pro en dan de 2 way fix en ook een zitje voor na het eerste jaar de maxi cosi pearl smart. Die past ook op de 2way fix