9 Reacties
6 jaar geleden
Der in geloven kan zeker geen kwaad. Mijn vriendin wist nog voor mij dat ik zwanger was. Zij pendelt ook ze zegt dat het een meisje is en dat alles goed en gezond zal verlopen. We zullen zien of ik hout ga moeten sprokkelen om haar op de brandstapel te zetten of dat er een wrat op haar neus gaat groeien. Ik ben van gedacht dat je altijd 50% kans hebt op het juiste he maar een leuke gedachte dat alles goed komt.
6 jaar geleden
Ik heb een biotensor...
Tijdens mn opleiding tot systemisch en energetisch spiegelcoach wel met pendelen kennis gemaakt, maar uiteindelijk merkte ik dat het werken met een biotensor mij natuurlijker afgaat.
Ik meet mezelf, alsook mijn huisdieren als mensen en andere dieren mee uit.
Een biotensor en pendel uiten bioresonantie.
Bio = levend systeem en resonantie is trilling, levensenergie.
Je kan veel uitvragen, ook bijv of iets goed of slecht voor je is.
Maar ook energieën afdrijven (bij teveel), toevoegen (bij te weinig).
En nog veel meer.
6 jaar geleden
Ik pendel veel, ik geloofde er nooit in tot dat ik mijn oom naast mij bed zag staan. Ook kan ik overleden die dicht bij mij stonden voelen en de overleden van vrienden zonder beschrijven. Zo doende kwam ik bij het pendelen uit en dat gaf mij en hoop rust & steun.
En leuk weetje 3 maand na dat ik begon met pendelen raakte ik zwanger, terwijl artsen tegen mij zeiden het lukt nooit natuurlijk
6 jaar geleden
Mijn vader is hier heel erg mee bezig, en dan vooral pendelen om te kijken waar bepaalde leylijnen liggen. Ik kan hem nóg niet vragen of hij kan voelen wat het word, omdat hij nog niet weet dat ik zwanger ben. Maar voor vrienden en familie heeft hij tot nu toe alles goed ‘gevoeld’
6 jaar geleden
Ik heb t zelf vaak geproneerd met naald en draad.. Weet niet of dat meetelt eerste drie klopte 4e weet ik nog niet