5 Reacties

2 maanden geleden

als onze dochter niet luistert werkt de gang wel goed. ze huilt dan heeeeel hard maar blijft wel zitten. op een klein krukje in de kamer werkt eigenlijk ook al. misschien heb je nog een dichte kinderstoel waar ze zelf niet uit kan en kun je haar zo in de hoek van de kamer zetten?

2 maanden geleden

oh en ik zie dat je nog een kleine hebt, wij hebben de box nog staan dus daar zou ze anders nog in kunnen?

2 maanden geleden

die van ons wordt in de hoge kinderstoel (eetstoel) gezet voor 5 minuten

2 maanden geleden

Op de trap op een specifieke onderste tree moet hij zitten. Als hij te vaak eraf gaat voordat wij hem ophalen (30 sec ofzo) dan doe ik het traphekje dicht (ik heb weinig geduld met 100x heen en weer lopen. 3x en dan ben ik er klaar mee). Staat gelijk aan een flinke huilbui. Op dat moment (en tegenwoordig al als we hem op de trap zetten met het hekje nog open) zegt hij: ik kan wel luisteren hoor, mijn oortjes doen het wel (we zeggen nooit dat hij stout is, maar zijn oortjes doen het niet meer dus die zijn moe en dan is een rustmoment nodig). Dan zeggen we doodleuk dat hij het mag laten zien en we hem zo wel ophalen. Hij blijft dan netjes zitten en bij het ophalen zeggen we ook dat hij dat goed heeft gedaan en we blij zijn dat zijn oortjes het weer doen, want x wat hij deed x was niet leuk en maakte papa en mama x emotie x.

2 maanden geleden

Reactie op newmommy😍

Op de trap op een specifieke onderste tree moet hij zitten. Als hij te vaak ...
Oh en als hij niet zit (dus niet staan) op de juiste tree dan begint de tijd gewoon opnieuw.