15 Reacties
5 jaar geleden
Lijkt me dat dit geen probleem hoeft te zijn tijdens de bevalling. Maar zou het toch even aan je verloskundige vragen.
Als hij er toch echt uit moet kan je altijd haar vragen, of een tattoo/piercing shop bellen om te vragen of zij tips hebben hoe m los te krijgen..
Zo zou ik het in ieder geval aanpakken. Succes!
5 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee...Maar ik zou hem er toch uit laten halen 🙈 De boel word natuurlijk flink opgerekt.
Ik had tijdens mijn 1e zwangerschap wel een dermal anchor tussen mijn venusheuvel en navel en die moest er uit gehaald worden door een arts vanwege ontstekingen enz door oprekking.
5 jaar geleden
Same here! Bij mij wil deze er prima uit, maar volgens mij groeit het echt snel weer dicht.. ik zit meer met het feit wanneer doe je hem weer in en lukt het dan nog wel
5 jaar geleden
Hey! Ik zou me er niet te druk om maken om dit in het ziekenhuis te vragen hoor, dit soort dingen zien ze echt veel vaker en horen ze gewoon professioneel op te reageren. Zolang jij er normaal over doet, is er voor hun zéker geen reden om er niet normaal over te doen. Met een hoodpiercing heb ik geen ervaring, maar ik heb wel een kraakbeenpiercing in mijn oor en een tip daarvoor (mocht je dat nog niet geprobeerd hebben): trek van die latex wegwerp handschoentjes aan, daarmee heb je véél meer grip op je piercing en kan je dus veel meer kracht zetten zonder tang te gebruiken!
5 jaar geleden
Same here! Bij mij wil deze er prima uit, maar volgens mij groeit het echt ...
Ik ga hem er dan ook voorgoed uitlaten. Mijn man boeit het niet zo en ik verwacht nu toch echt geen andere mannen meer in die regio te treffen (oke alleen mijn zoon tijdens de geboorte dan haha). Ik heb mijn navelpiercing er tijdens de zwangerschap ook uitgehaald en die gaat er ook niet meer in. Vind dat niet meer passen bij mijn nieuwe rol als moeder haha
5 jaar geleden
Goeie vraag hoor en hoef je echt niet voor te schamen. Ik heb er ook een. Maar dan verticaal 🤔 dus ik weet al wel dat hij tijdens de bevalling uit moet. Ik heb het weken geleden al aangegeven bij mn verloskundige en gevraagd of die al uit moest (heb ook een tepelpiercing en wist niet of dat al moest aangezien de boel wel wat veranderd) maar zolang ik er tijdens de zwangerschap geen last van heb ivm eventuele zwelling hoeft hij niet uit.
Ik vraag tzt of ze hem er tijdens de bevalling (voelen ontsluiting o.i.d.) uit wil halen en hem na de bevalling weer in wil doen als dat geen problemen geeft. Maar ik ben nu 32+4 weken dus zal het benoemen tijdens mn geboorte plan.
Maar ik heb hem er eerder een uurtje uit gehad dus weet dat hij los kan.
Als het kan wil ik hem wel houden namenlijk 😉 maar als het niet kan is het niet anders
5 jaar geleden
Zo... mijn man kreeg hem met 1 beweging eruit. Voelt wel balen, maar had hem al 12 jaar dus de tijd was ook wel rijp om hem eruit te halen
5 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ik ga hem er dan ook voorgoed uitlaten. Mijn man boeit het niet zo en ik ve ...
Mn navelpiercing heb ik met 9 weken al uit gehaald haha, die ga ik ook niet weer zetten. Ondanks dat ik de clithood nooit voor het 'genot' genomen heb en dat ook niet verneem ben ik er wel aan gehecht. Vind het gewoon saai staan zonder😂 Moeder of geen moeder haha
5 jaar geleden
Ik zal volgende week vragen wat de vk er van vind, ik heb de VCH. Vond het met de inwendige echo al ongemakkelijk, dat ik de vraag dus opnieuw moet stellen vind ik dan ook niks 😂 Zit ook niet te wachten om met m'n pens naar de shop te gaan om m eventueel te wisselen voor bijvoorbeeld wat anders (ik heb m pas in januari laten zetten en ik heb nog steeds het 1e staafje ivm Corona 😑).
5 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil alleen even zeggen dat je je nergens voor hoeft te schamen. Dergelijke piercings zijn toch heel normaal.