15 Reacties
5 jaar geleden
Lijkt me dat dit geen probleem hoeft te zijn tijdens de bevalling. Maar zou het toch even aan je verloskundige vragen.
Als hij er toch echt uit moet kan je altijd haar vragen, of een tattoo/piercing shop bellen om te vragen of zij tips hebben hoe m los te krijgen..
Zo zou ik het in ieder geval aanpakken. Succes!
5 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee...Maar ik zou hem er toch uit laten halen 🙈 De boel word natuurlijk flink opgerekt.
Ik had tijdens mijn 1e zwangerschap wel een dermal anchor tussen mijn venusheuvel en navel en die moest er uit gehaald worden door een arts vanwege ontstekingen enz door oprekking.
5 jaar geleden
Same here! Bij mij wil deze er prima uit, maar volgens mij groeit het echt snel weer dicht.. ik zit meer met het feit wanneer doe je hem weer in en lukt het dan nog wel
5 jaar geleden
Hey! Ik zou me er niet te druk om maken om dit in het ziekenhuis te vragen hoor, dit soort dingen zien ze echt veel vaker en horen ze gewoon professioneel op te reageren. Zolang jij er normaal over doet, is er voor hun zéker geen reden om er niet normaal over te doen. Met een hoodpiercing heb ik geen ervaring, maar ik heb wel een kraakbeenpiercing in mijn oor en een tip daarvoor (mocht je dat nog niet geprobeerd hebben): trek van die latex wegwerp handschoentjes aan, daarmee heb je véél meer grip op je piercing en kan je dus veel meer kracht zetten zonder tang te gebruiken!
5 jaar geleden
Same here! Bij mij wil deze er prima uit, maar volgens mij groeit het echt ...
Ik ga hem er dan ook voorgoed uitlaten. Mijn man boeit het niet zo en ik verwacht nu toch echt geen andere mannen meer in die regio te treffen (oke alleen mijn zoon tijdens de geboorte dan haha). Ik heb mijn navelpiercing er tijdens de zwangerschap ook uitgehaald en die gaat er ook niet meer in. Vind dat niet meer passen bij mijn nieuwe rol als moeder haha
5 jaar geleden