9 Reacties
5 jaar geleden
Even je eigen temp checken?
En doet je borst zelf zeer of meer je ribbenkast? Als je er echt veel last van hebt zou ik je toch adviseren om de huisartsenpost te bellen. Misschien dat zij op afstand al wat zinvols kunnen zeggen.
Sterkte/ beterschap. Hopelijk voel je je snel weer oké
5 jaar geleden
Je borst goed laten leegdrinken in ieder geval. Als het een beginnende ontsteking is, kan het misschien wel worden weggedronken? Ik heb weleens pijnlijke plekken en het gaat dan over.
5 jaar geleden
Toen ik verstopping had, had ik deze symptomen. Bij mij was het wel naast pijnlijk ook hard aan die kant, rood en warm. Maar idd de rillingen, de hoofdpijn had ik ook. Masseer de pijnlijke plek, leg er iets warms op, laat de baby bij elke keer daaraan drinken (wss gaat drinken pijnlijk zijn voor jou) en als die maar 1 borst per keer doet, dan doe je deze borst kolven. Als het langer dan 24 aanhoudt zonder verbetering OF het verslechterd, huisarts bellen. Dan moet je aan de antibiotica. Niet lang mee wachten, zodat het niet erger wordt.
5 jaar geleden
Hoi!
Ik heb dit gehad 8 dagen na de bevalling, was vrij duidelijk dat de pijn ónder de borst zat dus geen borstontsteking..
Ik moest langs het ziekenhuis en daar bleek ik longemboliën te hebben (door zwangerschap / bevalling).
Neem het dus serieus en als het niet als borstontsteking voelt, ga langs de HA!