14 Reacties
5 jaar geleden
Bij mij was het een beetje gevoelig, niet echt pijn. Toch voor de zekerheid na laten kijken en bleek geen blaasontsteking te hebben. Was na paar dagen weer over. Ik zou als ik jou was toch voor de zekerheid na laten kijken. Vele houden er een blaasontsteking op na.
5 jaar geleden
Ik heb hier 4 weken na de katheter nog steeds wel last van. Maar alleen wanneer ik te weinig heb gedronken. Dus wanneer de urine het meest geconcentreerd is. Ik heb volgende week nacontrole, dus dan check ik het ook even bij de gynaecoloog.
5 jaar geleden
Ja altijd laten checken. Blaasontsteking komt veel voor. Beter niet mee rond blijven lopen
5 jaar geleden
Ja ik had een soort gekneusd gevoel van de plasbuis, vooral bij opstaan of draaien in bed, kreeg dit ook paar dagen na verwijderen van katheter. Heb gelezen dat dit ook met je bekkenbodem te maken kan hebben. Bij mij nam de pijn wel af met een paar dagen. Op bekkenbodemonline.nl staat uitleg over waar je last van kan hebben na de bevalling, misschien heb je daar iets aan, of herken je iets.
5 jaar geleden
Ik had/Heb het ook.
3 dagen na de bevalling hadden we ons 1e uitje naar de huisartsenpost.
De katheter is er erg ruw ingegaan en deed ook veel pijn met inbrengen.
Ik bleek een blaasontsteking te hebben. En had zo veel pijn dat ik niet kon staan of zitten.
Ben nu net klaar met de 2e kuur.
Toch heb ik nog wel wat pijn aan mijn plasbuis met plassen en heb nog totaal geen controle erover 😞
5 jaar geleden
Ik had ook een katheter gekregen na mijn eerste bevalling en een blaasontsteking. Daarvoor nooit eerder een blaasontsteking gehad
5 jaar geleden
Tip: laat je urine bij een negatieve uitslag op kweek zetten. Ik had geen typische blaasontsteking klachten en kreeg een negatieve uitslag hiervoor en uit de kweek bleek toch dat het een blaasontsteking was. Weekje antibiotica en de pijn is weg. Het beetje pijn wat ik nog heb komt vanaf de bekken en banden.