16 Reacties

6 jaar geleden

Hoi Eline ik heb dit ook en zolang er geen bloed verlies is zit het goed het blijft een spannende tijd

6 jaar geleden

Herkenbaar! De gehele dag door buikpijn.. en heel veel plassen. Vanmorgen bij de huisartsenpost geweest om urine te laten checken voor eventueel blaasontsteking maar dit was goed. Ik maak me er wel zorgen over. Ik ben nu tussen de 6 en 8 weken zwanger is de schatting. Bij de 1e echo kunnen ze al wel zien of het hartje klopt etc. toch?

6 jaar geleden

Hallo, ik heb dit ook 5 weken gehad... en dat heb ik nu nog aventoe.. ik wist op dat moment niet dat ik zwanger was. Mijn gyneacoloog zei me dat dit normaal was en dat ik inderdaad niet moest panikeren zolang ik geen bloed verlies had of echt bijna in stort van de pijn..

6 jaar geleden

Ik heb dat ook! Zit het bij de lies daar? (Niet dat het de lies is) Soms straalt de “pijn” uit naar m’n been. Dit begon 1 of 2 maanden na m’n miskraam. Ik had het aangekaart bij de gynaecoloog, maar er was niets zorgwekkends te zien. Een BBZ doet verschrikkelijk veel pijn en ik had destijds de symptomen ervan ook opgezocht, maar het kwam gelukkig niet overeen. Volgens mij zou de pijn dan echt bij je eileider zitten

6 jaar geleden

Hoihoi, ik heb dat links, af en toe wat steken. Gister een echo gehad en er blijft een cyste van dik 10cm op mn eierstok te zitten. Zou zomaar kunnen dat jij dat ook heb.

6 jaar geleden

Hoi, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb het juist alleen maar aan de linkerkant die zeurende steekjes.. gisteravond was het zo hevig dat ik dacht dat het niet normaal kon zijn. 😪 Afgelopen januari heb ik een vroege miskraam gehad, toen had ik al sinds mijn positieve test last van bloedverlies en dat heb ik tot nu toe nog niet dus hopelijk gaat alles goed! Waarschijnlijk is de baarmoeder gewoon hard bezig om zich voor te bereiden 🤗

6 jaar geleden

Het is vrij normaal hoor! Ik heb hier toevallig vorige week de vk voor gebeld. Het hoort erbij je lichaam is ruimte aan het maken voor de kleine. Dit noemen ze ook wel banden pijn. Het kan zich aan een kant meer voordoen, maar kan ook over een paar dagen ineens meer aan de andere kant voor doen( dat laatste heb ik😂) zolang er geen bloedverlies is en geen ondragelijke pijn hoef je je geen zorgen te maken. Maar het is en blijft natuurlijk spannend dat ervaar ik ook. En trouwens gefeliciteerd! 😍

6 jaar geleden

Reactie op Amy100189

Hoi Eline ik heb dit ook en zolang er geen bloed verlies is zit het goed he ...
Dat is fijn om te horen!

6 jaar geleden

Reactie op LivaNaomi

Herkenbaar! De gehele dag door buikpijn.. en heel veel plassen. Vanmorgen b ...
Vervelend he.. 😑 Ja, vanaf ongeveer 7 weken kan je het hartje zien kloppen op de echo.. Duimen maar!

6 jaar geleden

Hi! ik ook bijna hele dag wel die lichte zeurende pijn. Heb in veel artikelen gelezen dat dit normaal is ivm oprekken van baarmoeder etc. Dus zou idd geen zorgen maken :)

6 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik heb dat ook! Zit het bij de lies daar? (Niet dat het de lies is) Soms st ...
Ja, inderdaad in mijn lies.. Maar zit in die richting niet ook je eileider? Spannend allemaal.. 😕

6 jaar geleden

Aan de rechterkant kan ook zein dat je naar het grote wc moet. En bbz ziens ze meteen met de eerst echo

6 jaar geleden

Reactie op Eline-1990

Ja, inderdaad in mijn lies.. Maar zit in die richting niet ook je eileider? ...
De eileider zit wat hoger. Je lies zit dicht bij je vagina zeg maar

6 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben 7+3 en heb het juist vooral aan de linkerkant. Maak me er ook zo’n zorgen over.. Maar geruststellend te horen dat meer meiden hier last van hebben 🙏🏻. Morgen eerste echo, blij dat ik dan meer weet!

6 jaar geleden

Reactie op tb123

Herkenbaar! Ik ben 7+3 en heb het juist vooral aan de linkerkant. Maak me e ...
Succes morgen! Wat fijn dat je al mag! Ik mag (ivm Corona) pas bij 10 +1.... 😕

6 jaar geleden

Reactie op Eline-1990

Succes morgen! Wat fijn dat je al mag! Ik mag (ivm Corona) pas bij 10 +1.. ...
Dankjewel, wij hebben inderdaad geluk al met 7 weken te mogen.. Echt vervelend dat sommige zolang moeten wachten 😔, hoop dat de regels snel versoepeld worden.