22 Reacties

3 jaar geleden

Vanaf 16 weken zou het kunnen begreep ik dus best kans dat het wel je baby is

3 jaar geleden

Ik ben nu 16,5 weken en heb nu niet echt het plopjesgevoel, wel precies geduw en getrek ad binnenkant. Ook niet heel de dag. Vooral 's avonds id zetel.

3 jaar geleden

Hier 14 weken en ik voel de mini heel soms al, placenta ligt ook voor (dit is wel al mijn tweede kindje, dus het gaat sowieso allemaal iets sneller).

3 jaar geleden

Wil daarbij wel zeggen dat het echt de ene keer duidelijker is dan de andere dag en nog niet zoals later elke dag en hele dag door :)

3 jaar geleden

Hier nu ook bijna 17 weken zwanger. Placenta ligt ook naar de achterkant. Binnen voel ik de baby wel al bewegen, aan de buitenkant nog niet. Daar baalt mijn man wel van. Voel wel dat het harder wordt, al zo'n 2 weken geleden begonnen de plopjes in mijn buik... nu al steeds duidelijker... heerlijk! Kan niet wachten tot ik er nog meer van mag genieten...

3 jaar geleden

Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook en nu weer bij de tweede. Voelde bij mijn eerste zwangerschap de eerste plopjes al met 13+5! Ik ben nu 14+2 en voel al 2 weken lang bijna dagelijks de vlinders in de buik zeg maar. Met 13+1 al wel een duidelijke beweging gevoeld van de baby.

3 jaar geleden

Ik ben nu 14 weken en 5 dagen maar heb afentoe ook al wat het idee iig dar ik wat voel nog niet super duidelijk maar wel aanwezig vooral savonds is hij of zij lekker actief

3 jaar geleden

Ik ben bijna 15 weken van de 4e en voel nog niks

3 jaar geleden

16 weken nu en ik voelde het al lichtjes vanaf 13 weken. En sinds vorige week zo hard dat mijn man het kan voelen. Maar, ik ben echt heel gevoelig. Bij mijn eerste duurde het wel langer, mijn huid is nu meer gerekt.

3 jaar geleden

Ik ben benieuwd hoe jullie weten wat de ligging van je placenta is. Wordt dat op een echo gezien?

3 jaar geleden

Hoe is dat op een echo te zien? Ik wil ook graag weten of de placenta bij mij voor of achter ligt hihi

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Ik ben benieuwd hoe jullie weten wat de ligging van je placenta is. Wordt d ...
Ja

3 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Hoe is dat op een echo te zien? Ik wil ook graag weten of de placenta bij m ...
Ja

3 jaar geleden

Reactie op Pirntje

Ja
Ik vroeg me af waar je dat kan zien

3 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Ik vroeg me af waar je dat kan zien
Op de echo zelf

3 jaar geleden

Ik heb ook een achterliggende placenta. Ik ben nu 16+2 dagen van de 3e en voel de kleine nu iets meer dan een week. Heerlijk gevoel. Vond die weken tussen 12 en 16 (volgende verloskundige bezoek) en nog niets voelen verschrikkelijk. Nu ik de kleine voel weet ik dat t goed zit.

3 jaar geleden

Morgen 14weken, ik voel het nu ongeveer een weekje. Kindje 2

3 jaar geleden

Mijn placenta ligt ook achter, wat een zegen! Ik voelde in de 13e en 14e week een plopje en de echoscopiste bevestigde dat dat de baby is geweest. Ook voel ik linksonder een hard plekje en de baby schijnt daar ook te zitten. Ben heeeel benieuwd naar de regelmatige plopjes en vlindertjes!

3 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Ik vroeg me af waar je dat kan zien
Je kunt het baby’tje herkennen op de echo. Onder het baby’tje heb je nog zo’n “blopje”. Dat is de placenta. Boven het baby’tje zie je gewoon m’n baarmoederwand. Er zit niets tussen dat wand en het baby’tje. Ik hoop dat je hem snapt ☺️

3 jaar geleden

Ik had rond de 14w ook voor het eerst plopjes. Nu 16 en het wordt steeds duidelijker, zo bijzonder!