8 Reacties
5 jaar geleden
Ja ik heb dus exact hetzelfde. Dan ligt de baby fijn beschermd gaf de verloskundige ook aan. Alleen het voelen van de baby voel je dan wat later. Ik voel de baby ook wel lichtelijk hoor. Maar denk meer dat ze het hebben over echt dat extremere. Wij voelen de baby denk ik wel maar dan misschien nog licht.
5 jaar geleden
Geen idee, snap er ook niets van. Tegen mij zei ze dat ie voor ligt, wat houdt dit in??
Vanmiddag hoorde ik soort van bubbels, weet niet of het de baby is? Ik voel nog niets, bijna 18 weken.
5 jaar geleden
Reactie op mama'sPrinsje
Geen idee, snap er ook niets van. Tegen mij zei ze dat ie voor ligt, wat ho ...
Placenta ligt voor tegen je buikwand, nix mis mee alleen het kan zijn dat je de baby iets minder snel gaat voelen. Normaal ligt ie achter. Maar wat van voor nr achteren betekend, geen idee馃檲
5 jaar geleden
Kreeg te horen tijdens de pretecho dat bij een voorliggende placenta (die ik dus heb) je na week 24 het kind niet meer ziet op een echo doordat de placenta er voor is gegroeid. 馃槙
5 jaar geleden
Kreeg te horen tijdens de pretecho dat bij een voorliggende placenta (die i ...
Hoeft niet hoor.. ik had bij alle zwangerschappen de placenta voor en nog hele mooie beelden gehad (ook 3.en 4 D) aan het einde van de zwangerschap. De placenta zit meestal niet over de gehele voorkant, dus vaak kunnen ze er toch wel bij langs kijken..