5 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik heb dit ook gehad. Ik weet niet waar het door kwam. Ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb onlangs een ontsteking in m'n baarmoeder gehad. Ik weet niet welke symptomen daar wel of niet door kwamen, maar ik had plopjes in mijn buik, voelde mijn hartslag kloppen in m'n buik en kreeg steeds wat meer pijn. Toen de pijn heel heftig werd naar de huisarts gegaan en antibiotica gekregen, dat helpt gelukkig super. Ontsteking is nu voorbij en de pijn ook, het is alleen nog beurs. Ook de plopjes en kloppende gevoel heb ik niet meer. Maar het is nog heel vers (vorige week pas) dus ik kan nog niet goed inschatten of die plopjes ermee te maken hadden. Ik vermoed zelf dat de ontsteking iets met m'n koperspiraaltje te maken had, oorzaak is onbekend. Let goed op jezelf en ga naar de huisarts als je het niet vertrouwd, had ik eigenlijk eerder moeten doen

2 jaar geleden

Heb je het nog steeds? Het kan met je ovulatie te maken hebben en anders zijn het wrs je darmen:) Sinds m'n zwangerschap valt het me op dat m'n darmen daar heel soms rommelen precies zoals de 'plopjes' van de baby.

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Heb je het nog steeds? Het kan met je ovulatie te maken hebben en anders zi ...
Ik heb even een ovulatietest gehaald, en ik was inderdaad aan het ovuleren! Wist niet dat dit kon haha

2 jaar geleden

Ik heb het ook en ook een mirena spiraal. Ik wil ook wel graag weten wat dat is

2 jaar geleden

Ter leering ende vermaeck: https://m.youtube.com/watch?v=YP9mWEIx2qs (een filmpje dat laat zien hoe de ovulatie er ongeveer uitziet in je lichaam)