12 Reacties
6 jaar geleden
Ik had dat ook.. ik dacht "shit, weer niet zwanger" omdat ik ongesteld moest worden.. toen bleven die krampen 4 dagen aanhouden zonder bloeding. Toch maar een testje gedaan en die was positief!
Nu dagelijks af en toe weer die menstruatiekrampjes.
6 jaar geleden
Ik had daar ook last. Ik dacht echt shit ik wordt ongesteld, daarom ook helemaal verbaasd toen de test positief en ook direct nog een 2e gedaan. Zelfs mijn man uit bed gehaald omdat hij mee moest kijken馃檲
Krampen hebben een tijdje aangehouden, nu Alleen nog met vlagen (Ben bijna 8 weken). Ik werd er ook wel nerveus van, maar schijnt normaal te zijn doordat de baarmoeder uit doet zetten
6 jaar geleden
Ik had ook krampen in het begin. Heb dat normaal nooit voor mijn menstruatie. Blijkbaar hoort het vaak bij een zwangerschap en is het dus niks om je zorgen over te maken.
6 jaar geleden
jaaa hier ook!!!! na mijn eisprong direct weer rugpijn en toen dacht ik he shit weer niet gelukt.... aangezien ik in november pas gestopt was met de pil dacht ik echt dat mijn cyclus gewoon een beetje gek deed. Kreeg op zaterdag behoorlijk ongesteldheids kramp en rugpijn en dat was ook de dag dat ik ongesteld moest worden.. Ik zei nog tegen mn schoonmoeder pff wordt weer een leuke week. Maar elke keer als ik naar het toilet ging geen bloed. Mijn vriend zei elke dag en? ongesteld.. waarop ik antwoorden nee maar het komt er echt zo aan dat kan niet anders... toen vrijdags na bijna een week toch maar getest en ja!!! positief echt bizar... nooit geweten dat t zo leek op ongesteld worden. :) ben nu 5,5 week en nog steeds krampjes verder geen symptomen. Dat vind ik nog steeds gek... Maja wie weet komt t nog!
6 jaar geleden
Hi, gefeliciteerd en join the club! Die krampen horen erbij. Ik ben 5+4 en kramp elke dag. In het begin was ik paniek dat ik alsnog ongesteld zou worden, nu beschouw ik het als voorbereiding op de komende maanden. :) Als ik heb gewandeld dan speelt het standaard op.
6 jaar geleden
jaaa hier ook!!!! na mijn eisprong direct weer rugpijn en toen dacht ik he ...
Ja dit heb ik precies het zelfde! Super bedankt voor jullie reacties 馃槉
6 jaar geleden
Gefeliciteerd!! Jaa ik zit nu zo ongeveer op 7/8 weken en heb nog steeds af en toe krampjes, maar dat zijn de darmen ( ik kan ook moeilijk naar de wc nu...)