632 Reacties

3 jaar geleden

Wat goed!! Ben je gestopt met de bv?
Ja 🥰 Nee, ik voed hem nog 4x per dag met moedermelk

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ja 🥰 Nee, ik voed hem nog 4x per dag met moedermelk
Ik dacht altijd dat bv gevende vrouwen langer aan het ontzwangeren waren. Fout gedacht dus. 😊😊😊

3 jaar geleden

💕 10 maanden vandaag 💕 Heel de dag is ze heerlijk aan het kletsen, bababa, prrrr, etc. 💕 Zet al flink wat stapjes, langs meubels en aan de hand 💕 ze stond ineens los vandaag🥰, zonder steun van iets of iemand 💕 Vanavond moe, maar voldaan in mijn armen in slaap gevallen tijdens de fles😴

3 jaar geleden

Mijn boefje werd wakker om 01:00 en toen ik bij hem ging kijken keek ie mij aan met een blik van 'ik lig wel vaker wakker zonder dat jij daar weet van hebt en lig dan gewoon van de stilte te genieten'. Oké! Allebei weer gaan slapen. Vervolgens werd mijn boefje om 05:00 uur wakker om een kwartier lang boeee-geluiden te maken tot ik het zat was en er een speen in douwde. Die was weggerold waardoor hij er zelf niet meer bij kon. Gekke nacht maar wel een leuke om op terug te kijken. 😊

3 jaar geleden

❤ ik heb een gevaarlijke beer in huis die heel de dag grrrr zegt 🤣 ❤ deze beer wil niks anders dan staan en stapjes zetten ❤ klap eens in de handjes, is een grote hit ❤ de leidsters op het kdv zijn helemaal weg van mijn manneke en 'vechten' zelfs om wie hem eten mag geven want hij kan zo lekker smullen ❤ we hebben een supergaaf kunstwerk voor oma haar verjaardag gevingerverft, fascinerend wat die verf onder je vingertjes doet

3 jaar geleden

Mijn baby maakt serieuze kruipmoves!!! 🎉🎉🎉🎉

3 jaar geleden

Ze zwaait sinds een paar dagen 🥰 Schommelen vind ze zo leuk🥰 Ze stapt zo goed als we samen achter een loopkarretje lopen🥰 Over het algemeen een vrolijke meid🥰 Eerder was ze helemaal niet zo aanhankelijk nu wel, stiekem geniet ik daar enorm van🥰

3 jaar geleden

Kleine man is maar 1 keer wakker geworden vannacht omdat hij honger had, fles gegeven en hij sliep weer door tot 6.15 (voor ons al uitslapen) en toen bood papa aan hem (nadat hij de hond had uitgelaten) mee naar beneden te nemen zodat ik verder mag slapen 🥰

3 jaar geleden

💕 Inmiddels 5 tanden in haar mondje, 6e komt eraan 💕 Probeert sommige woordjes na te zeggen 💕 Kent een paar woordjes gebarentaal, papa, mama, melk, hondje 💕 Zwaait vrolijk naar iedereen als we ergens weg gaan 💕 Klapt in haar handjes, tijdens sommige liedjes 💕 Danst er vrolijk op los, vooral als ik aan het zingen ben 💕 Slaapt nu van ongeveer 19.00 tot 7.30 in de morgen zonder wakker te worden Wat een grote stappen maakt ze, soms gaat het iets te snel naar mijn idee, maar het CB zei al dat ze een vlugge was 🤭🥰

3 jaar geleden

💛 Na buikgriep vannacht weer normaal kunnen eten 💛 Ondanks hoofdpijn die maar niet verdwijnt nieuwe groentehap gemaakt: courgette, broccoli, kip en rijst. Gekookte kipreepjes ontdekt in de supermarkt. Helemaal blij mee.

3 jaar geleden

De laatste tijd ben ik niet zo veel meer op het forum.. ik heb onwijs veel aan onze groepsapp, maar ik vind het wel erg leuk om af en toe te lezen hoe het bij jullie gaat! Ons meisje gaat inmiddels als een tierelier! ❤️ als ze een doel heeft tijgert ze als een razende door het huis. ❤️korte stukjes kan onze uk “echt” kruipen ❤️ uk staat overal. ❤️onze uk is nergens bang voor, ook op het kdv zeggen ze dat. Resulteert ook al in 4x een tand door haar lip/bovenkaak (ze heeft alleen 2 onderhandjes) en een aantal mooie blauwe plekken.. ❤️ uk klimt als een malle de trap op.. ❤️ ze loopt heel trots achter haar vTech walker, zo schattig! ❤️ ze heeft sinds een paar dagen ontdekt hoe ze moet klappen in haar handjes 😍😍 ❤️ de interactie met haar wordt steeds leuker en leuker😍 vandaag speelde ze zelf kiekeboe toen ik haar aan het afdrogen was🥺 zo lief! ❤️ik wist niet dat ik met de dag meer van haar zou gaan houden.. en ik denk ook niet dat het toppunt al bereikt is.. 🙃

3 jaar geleden

M'n dochter is nu 2x zelf maar me toe gekropen en knuffelt me❤️❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

De laatste tijd ben ik niet zo veel meer op het forum.. ik heb onwijs veel ...
Zo leuk allemaal! 😍 Ik vind het ook steeds leuker worden. Ik kan zeggen dat ik nu écht geniet. Hij heeft een mooi ritme nu en slaapt 2x ongeveer 2 uur overdag zodat ik ook even kan opladen. Ik geniet er intens van dat ik tijdens het koken hem in de gaten kan houden terwijl hij met z’n speelgoed speelt en weer overeind probeert te komen. Als hij honger heeft, kruipt hij naar me toe en roept om eten. Je hebt het erg mooi verwoord: de toppunt van liefde is nog niet bereikt😍

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

De laatste tijd ben ik niet zo veel meer op het forum.. ik heb onwijs veel ...
Wat is de naam van de groepsapp?

3 jaar geleden

Wat is de naam van de groepsapp?
Het is een whatsapp groep "mom's of dec '20" :)

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Het is een whatsapp groep "mom's of dec '20" :)
Kun je niet zo in volgend mij.. Moet je eerst contact zoeken 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Kun je niet zo in volgend mij.. Moet je eerst contact zoeken 🙈
Hoe dan zonder al je privégegevens te delen? Ik blijf anders wel hier...

3 jaar geleden

Hoe dan zonder al je privégegevens te delen? Ik blijf anders wel hier...
Je mag me op insta opzoeken 😀

3 jaar geleden

Gezellig als je erbij komt She!

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Gezellig als je erbij komt She!
Ook ik heb veel aan onze groep ❤ Lief en leed wordt gedeeld, de een actiever dan de ander en ik heb echt het gevoel dat ik alles kwijt kan