632 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Absoluut welkom! Hopelijk tot gauw 🥰💋

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

De laatste tijd ben ik niet zo veel meer op het forum.. ik heb onwijs veel ...
Dat laatste punt herken ik zeker! Zo vaak dat ik haar aankijk en denk ooh je bent zo leuk en wat hou ik van je. En de volgende dag denk ik: whoo je bent weer leuker geworden 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ook ik heb veel aan onze groep ❤ Lief en leed wordt gedeeld, de een actieve ...
Mag ik ook joinen? Als toch iedereen overstapt... 🙈

3 jaar geleden

Ik heb Emma opgezocht 😀

3 jaar geleden

Gaat nu ineens iedereen weg hier

3 jaar geleden

Hoe dan zonder al je privégegevens te delen? Ik blijf anders wel hier...
Wij zijn echt de moeite waard🤭😊

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Lijkt er op van wel ja...... Word als maar rustiger hier.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Haha lijkt wel zo! We zijn hier nog wel, maar minder actief 🤷🏼‍♀️🙈

3 jaar geleden

Als je wil joinen, stuur je gewoon een berichtje via de hieronder gegeven insta 😊 T is daar een stuk drukker dan hier, maar we hebben al enorm veel aan elkaar gehad & van elkaar kunnen leren dus voel je welkom 😃

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Nee hoor blijf gewoon. Hier actief

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Als je wil joinen, stuur je gewoon een berichtje via de hieronder gegeven i ...
Hoeveel mensen zitten er in die groep als ik vragen mag? Ik zou het best spannend vinden om mij bij jullie te voegen, heb een lichtelijke sociale angst, maar zoals jij schrijft kan je er ook iets aan hebben, dus twijfel nog. ☺️

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Hoeveel mensen zitten er in die groep als ik vragen mag? Ik zou het best sp ...
Ik heb gisteren gejoing.. 31 mensen, ik zie alleen maar namen die ik ooit op 't forum zag. En je komt wel midden in een bestaand gesprek maar je leest wat je leest en reageert als je wilt. 😁 Ik werd vrolijk begroet 😊

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Hoeveel mensen zitten er in die groep als ik vragen mag? Ik zou het best sp ...
Ahh. Nou in de groepsapp is niks verplicht en kan je delen wat je zelf wilt. We helpen elkaar indien nodig en delen natuurlijk ook de mooie momenten!😁 Het is ook wel fijn dat het iets “veiliger” voelt dan hier op het forum. Je kunt er altijd bij komen en dan later er als nog weer uit gaan? Dan kun je zelf zien hoe het is 😊

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mag ik ook joinen? Als toch iedereen overstapt... 🙈
Jaaaaa!! 😃

3 jaar geleden

Dank voor alle hulp. De enige social media die ik heb is LinkedIn dus ik zoek één van jullie even op die manier op! 😊

3 jaar geleden

Dank voor alle hulp. De enige social media die ik heb is LinkedIn dus ik zo ...
Allemaal driedubbele namen. 😂 Iloon als ik goed gegokt heb dan heb je een verzoekje van mij via LinkedIn. Op mijn foto heb ik een muts op en poseer ik bij een waterval. Ik heb dus geen voor- of achternaam die tig keer voorkomt. Als je mij Googlet dan heb je altijd meteen mij te pakken. Vandaar dat ik discreet met mijn gegevens omga. Er is voor mij geen massa of menigte om in op te gaan.

3 jaar geleden

Allemaal driedubbele namen. 😂 Iloon als ik goed gegokt heb dan heb je een ...
He she. Ik ben aan t werk. Werd getagd door iemand in de groep app. Heb je een verzoek teruggestuurd. Ging even mis. Haha...

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

He she. Ik ben aan t werk. Werd getagd door iemand in de groep app. Heb je ...
We hebben elkaar gevonden en heb geen haast. Blijf ook gewoon hier posten dus geen zorgen. Zo lang ik nog niet volledig werk ben ik veeeeeel aanwezig. 😊

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Lief van je,😊 ik heb geen instagram maar wel Facebook. Ik kan jouw daar niet op vinden, kom heel veel de zelfde namen tegen. Kan wel iloon vinden dus ga haar een vriendschapsverzoek sturen.

3 jaar geleden

Dat is t nadeel van een unieke naam🙈 of een voordeel in dit geval