632 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Gaat nu ineens iedereen weg hier
Zou wel heel erg jammer zijn als iedereen hier weg gaat 🙁 vind het juist zo fijn met iedereen, al wordt het steeds rustiger en rustiger de laatste tijd 😔

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Zou wel heel erg jammer zijn als iedereen hier weg gaat 🙁 vind het juist z ...
Ik post niet iedere dag, maar heb juist heel veel aan deze groep. Dus vind het jammer dat er veel mensen ervoor kiezen om in een Whatsapp groep te gaan. Terwijl het ook gewoon hier kan.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ik post niet iedere dag, maar heb juist heel veel aan deze groep. Dus vind ...
Zeker gelijk in!

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Sommige dingen wil ik niet bespreken op dit forum. In de app groep voel ik me daar veilig genoeg voor om dat wel te doen :) Betekent niet dat ik hier niet meer ben

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Sommige dingen wil ik niet bespreken op dit forum. In de app groep voel ik ...
Hier sluit ik mij bij aan. 🙂

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ik snap je! Ik vind de whatsapp groep juist fijn, omdat je meteen antwoord krijgt. En net een stukje meer “privacy” dan hier. Dit is volledig openbaar en iedereen kan meelezen. In de appgroep leren we elkaar echt een beetje kennen en voelt het een heel stuk anders.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ik blijf gewoon ook hier hoor! Wat fijn is aan het forum is dat je hier de verschillende topic’s hebt, het is overzichtelijk daardoor.

3 jaar geleden

Gister gezwommen met m'n meisje. Wat genoot ze ervan🥰

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Zou wel heel erg jammer zijn als iedereen hier weg gaat 🙁 vind het juist z ...
Dan gebruiken wij onze app ‘groep’ bestaande uit jij en ik haha! Maar inderdaad erg jammer! Als ik in het begin had geweten van de whatsapp groep dan had ik er ook wel in gewild maar nu na 10 maanden heeft iedereen al zo’n band met elkaar dat ik me dan echt een vreemdeling voel. Ik blijf dus ook gezellig hier op het forum.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Dan gebruiken wij onze app ‘groep’ bestaande uit jij en ik haha! Maar inde ...
Onze groep is nog niet zo lang hoor :)

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Je bent hartstikke welkom hoor 😘 Vreemdeling zul je niet zijn, want we kennen je van hier! 😁

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Helaas is het niet toegestaan om vanuit dit forum appgroepen aan te maken. Hier hebben we vervelende ervaringen mee in het verleden. (Oplichting en lastig vallen/stalking) Daarnaast is het toegestaan om je insta te delen, maar is het niet de bedoeling dat je deze vervolgens verwijderd wil hebben. Een van de redenen dat het delen van persoonlijke gegevens niet is toegestaan, is omdat wij er anders een dagtaak aan hebben om deze te verwijderen. 😊 Denk van tevoren dus goed na of je het openbaar wil hebben. Voor nu zal ik ze verwijderen, maar graag dus niet meer doen😊 Liefs en fijne avond!

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Er zijn er vandaag 4 bij gekomen... Ik ben er ook nieuw in.. En moet eerlijk zijn, heb niet 't idee dat ik echt nieuw ben.. Veel verhalen ken je al van 't forum.. Er zullen echt wel dingen zijn die je niet weet.. Maar je herkent het snel genoeg

3 jaar geleden

Ps: het delen van andere persoonlijke gegevens dan insta is hier ook niet toegestaan. We zijn een openbaar forum en willen jullie op deze manier een beetje beschermen 😊 ik verwijder dergelijke gegevens en wil jullie vragen dit niet meer te delen.❤️ Anders zal ik dit topic moeten sluiten

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Gister gezwommen met m'n meisje. Wat genoot ze ervan🥰
Dat moet ik ook weer eens gaan doen. Hopelijk is het hier in de herfstvakantie weer vrij zwemmen.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Haha ja gelukkig bestaat onze ‘groep’ 🤪 Maar zeker jammer. Nu voelt het dan toch als binnenvallen terwijl het forum mij wel door alle slapeloze nachten heeft doorgeholpen de afgelopen kleine 10 maanden

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik blijf gewoon ook hier hoor! Wat fijn is aan het forum is dat je hier de ...
Vind ik ook. Het overzichtelijk en ook vaak snel antwoord op je vragen.

3 jaar geleden

Perfect gezegd

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Hoeveel mensen zitten er in die groep als ik vragen mag? Ik zou het best sp ...
Ik zit een beetje met hetzelfde, post daarom eigenlijk ook nooit iets hier. Heb wel altijd alles gevolgd en er veel aan gehad. Maar ik zou er eigenlijk ook wel graag bij willen als dat mag. Ik weet alleen niet hoe ik nog iemand op kan zoeken om een berichtje te sturen nu de berichtjes en insta’s zijn verwijderd🙈.

3 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi allemaal, Helaas is het niet toegestaan om vanuit dit forum appgroepen ...
Apart dat je je Insta niet mag delen maar dat jullie wel beeldmateriaal uit de topics gebruiken voor andere 24 doeleinden. Je Insta delen is uit den boze maar foto's van moeders gebruiken gaat zonder slag of stoot? Ik begrijp dat foto's publiek zijn als je ze hier plaatst maar het delen van een foto is dan net zo'n bewuste handeling als het delen van je Insta, als je het mij vraagt en de verantwoordelijkheid ligt dan toch ook bij de deler? Ben niet boos. Vraag mij alleen dingen af.