632 Reacties

3 jaar geleden

Apart dat je je Insta niet mag delen maar dat jullie wel beeldmateriaal uit ...
Hoi! Wij gebruiken nooit zonder toestemming foto's die op dit forum geplaatst worden. Dus dat doen wij niet zonder slag of stoot 😊 Dit staat altijd bij het topic aangegeven, en dan kan je ervoor kiezen het wel of niet daar te delen. Daarnaast hebben wij ervoor gekozen om persoonlijke gegevens niet te mogen delen, omdat daar misbruik van is gemaakt. We doen dit niet om jullie te pesten, maar om jullie te beschermen. Omdat veel mensen bij insta een schermnaam gebruiken, hebben we voor dat medium gekozen om wel toe te staan. Maar dan is het niet de bedoeling dat iedereen daarna vraagt om het weer te verwijderen. 😊 Hoop dat je de uitleg snapt!

3 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Wij gebruiken nooit zonder toestemming foto's die op dit forum geplaa ...
Ik weet niet of het digitaal mogelijk is, maar het verwijderen of bewerken van eigen reacties zou wel fijn zijn. Ik denk dat het jullie ook veel tijd zou schelen.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik weet niet of het digitaal mogelijk is, maar het verwijderen of bewerken ...
Hoi Iloon! Het niet kunnen verwijderen en wijzigen is voor ons ook een bewuste keuze. Op die manier kunnen mensen nare dingen zeggen en het snel verwijderen/aanpassen voordat wij kunnen ingrijpen. Ook hebben trolls dan vrij spel (we kunnen ze niet achterhalen, want ze verwijderen het meteen). We hebben een bug gehad, waarin dit wel mogelijk was. Toen werd meteen duidelijk dat het inderdaad niet werkt. Mensen hebben dan minder 'rem' op wat ze zeggen; ze schelden eerder, er ontstonden meer opstootjes etc. 😔 In de toekomst hopen we jullie meer opties te bieden door elkaar ook berichten te kunnen sturen. Maar dit zit er voorlopig helaas nog niet in. (De plannen liggen wel al concreet op tafel, maar het ontwikkelen etc duurt echt nog wel even en gaat in stappen). Voor feedback en vragen kunnen jullie trouwens altijd terecht bij dit topic, dat zien we sneller😊: https://community.24baby.nl/forum/algemeen/feedback-en-suggesties-app-2-M79KvE Groetjes en fijne dag, Roos

3 jaar geleden

Reactie op Lona_lg

Ik zit een beetje met hetzelfde, post daarom eigenlijk ook nooit iets hier. ...
Ben bang dat het ook lastig word om er nog bij te komen gezien de berichten nu van de admin enzo. Ik vond het ook lastig in het begin om hier iets te posten (had echt hele erge zenuwen zelfs) maar toen ik het eenmaal een paar keer had gedaan werd het wel makkelijker. Nog ben ik wel onzeker hoor, dat is ook iets wat bij mij hoort (al hoop ik daar nog wel aan te gaan werken). Mag ik je uitnodigen om toch eens iets te posten hier? Ik hoop echt dat je mag ervaren dat het oké voor je kan zijn!

3 jaar geleden

Apart dat je je Insta niet mag delen maar dat jullie wel beeldmateriaal uit ...
Trouwens: je insta delen mag en is niet uit den boze!😊 Dat zijn de enige gegevens die we hier toestaan. Het is alleen niet de bedoeling dat je het deelt, en vervolgens vraagt om het weer te verwijderen. Ook is het niet de bedoeling dat je het deelt om appgroepen aan te maken.

3 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Wij gebruiken nooit zonder toestemming foto's die op dit forum geplaa ...
Duidelijke uitleg. Dank je wel.😊

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ben bang dat het ook lastig word om er nog bij te komen gezien de berichten ...
Bedankt voor je berichtje! Ben er inderdaad ook bang voor. Jammer dat ik precies de die berichtjes gemist heb. Ik zal zeker proberen af en toe iets te posten.

3 jaar geleden

Reactie op Lona_lg

Bedankt voor je berichtje! Ben er inderdaad ook bang voor. Jammer dat ik pr ...
Ik vind dit zo jammer.. 🙃 Ergens wil ik een account maken zodat je daar contact kunt hebben.. Maar weet niet of zoiets toegestaan is.. Zodat er een "onbekend" account op staat. Dat is natuurlijk niet zo erg. N

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik vind dit zo jammer.. 🙃 Ergens wil ik een account maken zodat je daar co ...
Waarom zou dat niet mogen? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Lona_lg

Ik zit een beetje met hetzelfde, post daarom eigenlijk ook nooit iets hier. ...
Insta : mom_of_dec ☺

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Insta : mom_of_dec ☺
Ik heb een berichtje gestuurd😃.

3 jaar geleden

Is er behoefte aan een nieuwe WhatsApp groep voor forumleden?

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Ik zou niet weten waarom het niet gewoon allemaal hier kan. Je weet van te voren dat als je op een forum komt dat je dan met verschillende mensen te maken hebt en dat veel mensen mee kunnen lezen. Dat is fijn, want op die manier krijg je ook meer feedback. Voor mij hoeft dat geheimzinnige van een Whatsapp groep niet hoor.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ben bang dat het ook lastig word om er nog bij te komen gezien de berichten ...
Vind ik ook. Ik had dat ook in het begin dat ik bang was om iets te posten, maar heb me er nu idd ook overheen gezet. En vind de feedback altijd erg fijn.

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Sorry, maar dit is dus niet de bedoeling🙈😊

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ik zou niet weten waarom het niet gewoon allemaal hier kan. Je weet van t ...
Nou hier zijn totaal andere gesprekken dan in zo’n “besloten omgeving”. Natuurlijk ook dingen die hetzelfde zijn. Het verschil is dat hier iedereen die dat maar wil mee kan kijken en lezen. Tuurlijk je bent anoniem, maar het gaat over jou en je kindje. Er zijn er ook die foto’s plaatsen van hun kindjes (geen probleem natuurlijk!) Er zijn er ook (zoals ik) die dat niet doen. In die groepsapp kan ik dat wel doen. Daar weet ik (ongeveer) wie er mee kijken. Hier kan echt iedereen het zijn. Ook mensen met “verkeerde” intenties. Eng. Dus nee. Ik denk niet dat je hier alles kunt delen. Niet per se omdat iemand een andere mening heeft. Of anders in het leven staat.

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Nou hier zijn totaal andere gesprekken dan in zo’n “besloten omgeving”. Nat ...
Maar waarom heb je je dan hier aangemeld als ik het vragen mag, als je het allemaal eng vind?

3 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Sorry, maar dit is dus niet de bedoeling🙈😊
Ik vind dat eerlijk gezegd toch een aparte regel. Ik snap het hoor, die bescherming “van ons”.. en dat het in het verleden fout gegaan is.. en natuurlijk ook dat jullie ons hier willen houden ;) Maar aan de andere kant.. Je mist hier gewoon echt wel wat functies, zodat zo’n whatsappgroep misschien niet “nodig” zou zijn. En slim om te waarschuwen om voorzichtig te zijn, maar daarna lijkt het me toch van een openbaar forum dat de consequenties voor de leden zijn..? Misschien zie ik het verkeerd (of anders), dat kan :) het is ook niet bedoelt als aanval, meer opbouwende kritiek.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Maar waarom heb je je dan hier aangemeld als ik het vragen mag, als je het ...
Dat mag je vragen. Ik vind het niet allemaal eng. Dat zeg ik ook niet. Het is meer dat ik erg alert ben op het feit dat er ook vage figuren kunnen zitten geilen op onze verhalen en erger nog, op onze kinderen. Daar waak ik voor. Ik heb me aangemeld omdat ik opzoek was naar mensen die in dezelfde fase zitten als ik met mijn gezin. Een kindje, geboren rond dezelfde tijd. Zodat je leuke momenten kunt delen, zorgen kunt bespreken, tips kunt uitwisselen. En op oppervlakkige manieren kan ik dat hier doen. Voor mij voelt het alleen niet goed om “te veel prijs te geven”. Niet uit angst. Maar uit bescherming voor mij, mijn kind en mijn gezin. 😊

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Maar waarom heb je je dan hier aangemeld als ik het vragen mag, als je het ...
Waarom je aanmeld..? Omdat je kennis en ervaringen wil opdoen.. Omdat je iets wilt delen wat je niet altijd in je directe omgeving hebt, omdat de kinderen andere leeftijden hebben. Zoon appgroep is een verrijking.. Een verlening van deze app.. Je kunt sneller eerder en makkelijker contact hebben met de zelfde vragen die hier soms 4 dagen over gaan voor je antwoord hebt.. Reactie.. Plus het is gezellig. 😁