632 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Roos | 24Baby
Hoi annaniempje,
Ik snap jullie wens heel goed hoor, wij zouden het ook gr ...
Het is een duidelijke uitleg!
Ik kan me voorstellen dat jullie dat “gezeur” zat zijn hoor.
Al vind ik het wel echt heel erg jammer. Ik ben er namelijk onwijs blij mee. En het kan dus wel degelijk goed gaan 😊
Wel fijn dat jullie achter de schermen bezig zijn om te zorgen dat je ook privé berichten zou kunnen versturen naar elkaar. Dan had het forum voor mij aantrekkelijker gebleven.
3 jaar geleden
In de positieve vibe sfeer 💙
Mannetje heeft een nachtje bij opa en oma gelogeerd waardoor wij super de luxe uit eten zijn geweest en hebben uitgeslapen.
Hele leuke filmpjes gehad met welterusten zwaaien en ik nu aan het wachten ben tot ik hem weer mag ophalen. Oma verbood me te vroeg te komen 😅
Wat voel ik me toch gezegend met zulke lieve ouders die gek op hun kleinkind zijn en voor ons zorgen.
3 jaar geleden
Heerlijke dag gehad met mijn man en dochter. Vanmiddag gezellig naar Intratuin geweest, waar het al volop kerst is. Dochter samen met mij in de carrousel geweest, vond ze super, was coming en big smile op haar gezichtje en zwaaien naar papa. Na Intratuin even naar het graf van mijn vader geweest, ook daar zwaaide ze naar het fotootje van mijn vader. Wat een fijne dag. Heerlijk genoten. En nu gezellig filmavondje met manlief, en dochter ligt heerlijk te slapen in haar bedje.
Geluk en liefde, heerlijk ❤️❤️
3 jaar geleden
Gister naar de kerstshow bij intratuin Halsteren geweest. Heerlijke high tea gehad en kleine meid vond het helemaal geweldig! ❤️🎄
3 jaar geleden
Reactie op baby-dec2020
Gister naar de kerstshow bij intratuin Halsteren geweest. Heerlijke high te ...
Hey misschien zijn we wel langs elkaar gelopen. Wij waren er ook nl. Met onze kleine meid. Ze heeft heerlijk genoten van de miniatuurstad en keek haar ogen uit bij de rest. Kom jij hier uit de buurt? Wij van Bergen op Zoom.
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Hey misschien zijn we wel langs elkaar gelopen. Wij waren er ook nl. Met on ...
Super leuk! Misschien elkaar onbewust gezien! Carrousel en de “achtbaan” vond ze helemaal geweldig en keek inderdaad haar ogen uit bij de rest! Was zo mooi allemaal 😍 Hadden ook de high tea geboekt ik de spiegeltent, ook een aanrader! Wij komen uit de buurt van Rotterdam, dus was wel even rijden. Wat mooi dat ze naar het graf van je vader zwaaide 🥰
3 jaar geleden
Samen verjaatdagskadootje uitgezocht en gekocht
Daarna naar KFC geweest en heerlijk gegeten. Ons meiske kon niet van de patatjes afblijven🥰
Daarna lekker naar huis en haar lekker op tijd in bed gelegd.
Nu heerlijk avondje met manlief.
3 jaar geleden
Reactie op BabyRH
M’n zoontje snapt het woordje “nee” als wij met onze vinger zwaaien en “nee ...
Hier kent hij het woord nee ook heel goed. De eerste keer nee kijkt hij je aan en probeert het alsnog te doen. De tweede keer nee gaat hij heel hard huilen alsof de wereld vergaat en kruipt hij naar de andere ouder toe. Alsof het dan ineens wel zou mogen 🤷🏼♀️🤣 slimme kleintjes
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Hier kent hij het woord nee ook heel goed. De eerste keer nee kijkt hij je ...
Wauw! Alsof je mijn dochter beschrijft 😂
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Hier kent hij het woord nee ook heel goed. De eerste keer nee kijkt hij je ...
Hahahaha😂 Ze zijn inderdaad echt heel slim!
Eergisteren kwam de schoonmaakster bij m’n moeder thuis en toen ze spulletjes ging verplaatsen om schoon te maken, heeft m’n zoontje “nee, nee, nee!” zitten te roepen met z’n vingertje. Tja, als hij het niet mag aanraken, waarom anderen wel hè?😅