632 Reacties

3 jaar geleden

M’n ouderschapsverlof is ingegaan. Heerlijk om meer tijd te kunnen doorbrengen met m’n zoontje💙

2 jaar geleden

Cakesmash fotoshoot gehad vandaag. 3 december is ons meiske alweer 1 jaar.

2 jaar geleden

Jaaaa eindelijk voel me bijna weer mezelf en kan weer normaal voor m'n dochter zorgen☺️. #2wekencorona

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Jaaaa eindelijk voel me bijna weer mezelf en kan weer normaal voor m'n doch ...
😀 Dat is goed nieuws. Geen enge dingen overgehouden?

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Cakesmash fotoshoot gehad vandaag. 3 december is ons meiske alweer 1 jaar.
🤩

2 jaar geleden

Ik werd vandaag overspoeld met kusjes... Op mijn mondkapje.. 😂😂 We waren aan t winkelen en elke keer deed ze haar armen naar mij uit zo van til mij op, maar steeds als ik dichtbij kwam gaf ze kusjes.. Echt smelt! 🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik werd vandaag overspoeld met kusjes... Op mijn mondkapje.. 😂😂 We ware ...
Liefffff en lekker nat? 😁

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik werd vandaag overspoeld met kusjes... Op mijn mondkapje.. 😂😂 We ware ...
Nee niet eens.. Waren echte kusje kusjes, met d'r mond dicht!

2 jaar geleden

😀 Dat is goed nieuws. Geen enge dingen overgehouden?
Uhm, veel hoofdpijn. Maar verder geen klagen

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Uhm, veel hoofdpijn. Maar verder geen klagen
Gelukkig! Hopelijk snel weer de oude. Ik vraag me af of ik het heb gehad. Ik heb nog nooit klachten gehad, if getest. Iedereen om mij heen wel 🤔 Maaaaaaaar, gezien mijn party-leven denk ik dat 1 zo'n virusbeestje meteen verschroeid wordt in mijn lichaam hahaha 😂

2 jaar geleden

Gelukkig! Hopelijk snel weer de oude. Ik vraag me af of ik het heb gehad. I ...
Alcohol doodt alles toch? Hahahahaha

2 jaar geleden

M’n zoontje aait over m’n wang als ik “aaaai mama” zeg ipv te slaan 🙃 Brengt z’n hoofdje naar me toe als ik “kusje?” zeg. Wat hou ik zielsveel van hem❤️❤️

2 jaar geleden

EINDELIJK!!! Mn kind zwaait! Ik dacht al, duurt lang. En nu doet hij het uit zichzelf als hij in de spiegel kijkt 😂 Hij is grappig hihi

2 jaar geleden

Straks komen vrienden bij ons eten. Hun zoontje is een maand ouder dan ons zoontje. Ben heeel benieuwd hoe het zal gaan en of we aan eten zullen toekomen🤭😂

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Straks komen vrienden bij ons eten. Hun zoontje is een maand ouder dan ons ...
Wat gezellig :) leuk om te zien hoe ze met elkaar spelen.

2 jaar geleden

Wat gezellig :) leuk om te zien hoe ze met elkaar spelen.
Ja, het was super leuk! Opeens kan m’n zoontje dan wel met speelgoed spelen 😅

2 jaar geleden

Super gezellige twee dagen achter de rug voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag... Gisteren wat visite, vandaag weer... En Sint en zijn zwarte pieten ( nee geen Roetveeg) kwamen ook nog langs met kadootjes, al bleven ze vanwege de restricties wel buiten staan 🥺... Dochterlief, is super verwend... En super tevreden in slaap gevallen... Ondanks de restricties toch een super leuke 1e verjaardag gehad...❤️💕

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Super gezellige twee dagen achter de rug voor mijn dochtertje haar eerste v ...
Waarom zeg jij dat zo nadrukkelijk "(nee geen Roetveeg)"? Fijn dat jullie een mooie verjaardag hebben gehad 😊

2 jaar geleden

Waarom zeg jij dat zo nadrukkelijk "(nee geen Roetveeg)"? Fijn dat jullie e ...
Omdat ik vind dat zwarte piet, zwart moet blijven... Straks bestaat er helemaal geen Sinterklaas meerof andere dingen die echt Nederland zijn, door dat bepaalde mensen, dit niet in de cultuur vinden passen of discriminerend vinden.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Omdat ik vind dat zwarte piet, zwart moet blijven... Straks bestaat er hele ...
Ik wil hier niemand meer kwetsen of een reactie mee uitlokken. Maar vind het gewoon jammer dat er zoveel Nederlandse tradities verdwijnen.