632 Reacties

2 jaar geleden

Meisje had erg last van exceem, arts geweest en zalfje mee gekregen.. binnen een week was t weg 🤗🤗

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Meisje had erg last van exceem, arts geweest en zalfje mee gekregen.. binne ...
Eczeem is niet zomaar weg.. Kan altijd terug komen... 🙈 Je kunt beter uitzoeken waarom ze het kreeg... (ik ben nu 32 en heb nog steeds van bepaalde producten of stoffen dat ik uitslag krijg.)

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Eczeem is niet zomaar weg.. Kan altijd terug komen... 🙈 Je kunt beter uitz ...
Voor nu ist weg. Even kijken voor hoelang.. moest t nu vet houden in ieder geval en kijken wat t doer

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Eczeem is niet zomaar weg.. Kan altijd terug komen... 🙈 Je kunt beter uitz ...
Nee ging het maar zomaar weg. Smeer me elke avond een ongeluk om alle plekjes op mijn kind in toom te houden. K$#@@@ aandoening! 🤬🙈

2 jaar geleden

Nee ging het maar zomaar weg. Smeer me elke avond een ongeluk om alle plekj ...
Ja t is echt een rot iets. Hier heeft ze ook een schrale hoofdpijn(echt onder het haar) waar ze veel aan krabt. Dat gaat maar niet weg

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja t is echt een rot iets. Hier heeft ze ook een schrale hoofdpijn(echt ond ...
Hoofd***

2 jaar geleden

Wat doe jij haar aan op de fiets? Ik vind het zo moeilijk 🤔
Wij hebben zo’n voetenzak voor het zitje voorop de fiets (gewoon van bol.com), super handig met kou/regen!

2 jaar geleden

Vannacht voor het eerst doorgeslapen!!! Zal wel een one off zijn, maar toch!

2 jaar geleden

Nee ging het maar zomaar weg. Smeer me elke avond een ongeluk om alle plekj ...
Dat is t zeker! Hier was t opgelost door op melk/soja/ei vrij dieet te gaan (Ik geef nog borstvoeding), maar kan natuurlijk andere oorzaak voor zijn :(

2 jaar geleden

Reactie op Li88

Dat is t zeker! Hier was t opgelost door op melk/soja/ei vrij dieet te gaan ...
Maar dan is het geen eczeem maar een voedselallergie. 🙂 Voor eczeem is geen oplossing maar alleen die tijdelijke quick fix zalf.

2 jaar geleden

Reactie op Li88

Vannacht voor het eerst doorgeslapen!!! Zal wel een one off zijn, maar toch ...
Extra genieten! 😅hier na een jaar nog steeds niet doorslapen🙃 maar elke keer als we langer achter elkaar konden slapen zijn we blij

2 jaar geleden

Maar dan is het geen eczeem maar een voedselallergie. 🙂 Voor eczeem is ge ...
Voedselallergie is 1 van de vele mogelijke oorzaken van eczeem. Oorzaak wegnemen is enige oplossing voor eczeem tenzij de oorzaak erfelijk/aanleg is.

2 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Extra genieten! 😅hier na een jaar nog steeds niet doorslapen🙃 maar elke k ...
Haha hier zal t vast ook maar eenmalig zijn aangezien hij tot vannacht nog altijd een nachtvoeding wilde (ik geef nog borstvoeding), maar wie weet! Wij waren echter wel 2x wakker vannacht en naar babyfoon zitten staren om te kijken of hij t nog deed.. gelukkig bewoog er een vingertje haha.. Alleen na 5.15 lagen we klaar wakker in bed 😆. Hopelijk mogen jullie dit ook snel een keer meemaken!

2 jaar geleden

Zo leuk. Als je iets benoemd zoals ' waar is de bal' gaat ze naar de bal toe en laat m zien. Geweldig wat is ze toch slim zeg🥰

2 jaar geleden

Reactie op Li88

Voedselallergie is 1 van de vele mogelijke oorzaken van eczeem. Oorzaak weg ...
Hmm onze dermatoloog in het ziekenhuis zei van niet... Dan is het voedselintolerantie of allergie maar gewoon geen eczeem.

2 jaar geleden

Hmm onze dermatoloog in het ziekenhuis zei van niet... Dan is het voedselin ...
Eczeem is of een interne oorzaak (voedsel) of externe oorzaak (materiaal/stof) (zeg maar stoffen in de lucht, dieren, wol, sappen van eten.. Sorry ben 32, heb al sinds ik 3 weken oud ben eczeem

2 jaar geleden

Leuk dagje (gehad) vandaag: 🍪 Koekjes gebakken 🛍 Naar de prenatal geweest (helaas was m’n zoontje de baby die de winkel bij elkaar schreeuwde vandaag) 🍕 gegeten met m’n ouders 💛Nu onderweg naar vrienden toe. Hopelijk gaat de kleine straks slapen zodat we in alle rust kunnen eten en drinken😅

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Eczeem is of een interne oorzaak (voedsel) of externe oorzaak (materiaal/st ...
Ja mijn vriend ook al zijn hele leven eczeem en nu ons kind ook. Zal het in januari navragen want dan gaan we weer naar de dermatoloog. Ik heb het overigens over atopisch eczeem. 🙂

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ineens opruimwoede. Hij pakt steeds alle spullen van de salontafel en stopt ze keurig in het mandje dat eronder staat. Soms stopt hij ook al z'n speelgoedjes weer terug in de kist. Niks meer aan doen, toch?😂👍

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Mijn zoontje heeft ineens opruimwoede. Hij pakt steeds alle spullen van de ...
Heerlijk zo'n kind! 😀