632 Reacties

2 jaar geleden

🎉 Ziek boefje weer aan de beterende hand. Als dit zo doorgaat dan morgen weer naar de opvang. 🎉 Met zijn tweetjes een relaxte ochtend. Hij babymuziek op YouTube, ik koffie. 😊

2 jaar geleden

Vandaag is het precies 2 jaar geleden van m’n miskraam. 🌟 Nooit gedacht dat ik er regelmatig op zou terugblikken. Hoewel het een zeer moeilijke periode was, heeft het me sterker gemaakt. Bijna precies een jaar later zijn we gezegend met ons zoontje.💙

2 jaar geleden

❤️ Nieuw kapsel

2 jaar geleden

Trotse mama, ik zet voor het slapen gaan onze kleine meid iedere keer op het potje. En ja hoor, vanavond plaste ze voor het eerst op het potje... 🥰🥰🥰. Zo trots op haar

2 jaar geleden

M’n zoontje heeft z’n slaapzak helemaal opengeritst😵‍💫😂

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Trotse mama, ik zet voor het slapen gaan onze kleine meid iedere keer op he ...
Really? 🙈 Ze is net 1?

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Really? 🙈 Ze is net 1?
Ja echt. Ze is 3 december 1 gewordenen idd. Hoezo die 🙈?

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

M’n zoontje heeft z’n slaapzak helemaal opengeritst😵‍💫😂
Oops. Ja ze zijn slimmer dan je soms denkt he

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ja echt. Ze is 3 december 1 gewordenen idd. Hoezo die 🙈?
Mjah.. Ik vind hier wel wat van. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Vandaag is het precies 2 jaar geleden van m’n miskraam. 🌟 Nooit gedacht da ...
Pittig hè... Hier ook iets meer dan 2j geleden sinds mn buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ik nog regelmatig aan terug denk, maar erg dankbaar voor mn kleine mannetje die zondag alweer 1 jaar wordt!

2 jaar geleden

Reactie op Li88

Pittig hè... Hier ook iets meer dan 2j geleden sinds mn buitenbaarmoederlij ...
Jep! Een bbz is ook heftig zeg.. Je hebt vast heftige pijn gehad 😔 Ik had vorig jaar gehoopt dat m’n zoontje ook 15 december geboren zou worden. Was wel heeel bijzonder geweest! Gisteren zei m’n man: Ik wil nog wel een sterretje laten graveren in je ketting en daaronder de naam van ons zoontje. Vind ik een erg mooi gebaar 💛

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Jep! Een bbz is ook heftig zeg.. Je hebt vast heftige pijn gehad 😔 Ik had ...
🥺❤ Mooi gebaar.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mjah.. Ik vind hier wel wat van. 🙈
Dat mag je vinden... Niet iedereen voedt zijn kind hetzelfde op.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Dat mag je vinden... Niet iedereen voedt zijn kind hetzelfde op.
Super knap dat ze het al doet! Het schijnt indd vanaf 1 al jaar te kunnen. (Al ga ik zelf nog even makkelijk voor de luier) https://www.ad.nl/gezin/alle-kinderen-kunnen-vanaf-1-jaar-zindelijk-worden~a9323403/

2 jaar geleden

Reactie op baby-dec2020

Super knap dat ze het al doet! Het schijnt indd vanaf 1 al jaar te kunnen. ...
Ik weet dat dit de positieve vibe is, maar dit is dan weer wel een aardig gekleurd artikel met een erg onprettige titel (vind ik). Hier juist een peuter die plasangst heeft, omdat ze door anderen op de wc gezet werd terwijl ze er totaal niet aan toe was (daarnaast wil ze nu niks meer met de mensen te maken hebben die dat gedaan hebben: lees: ze wil o.a. niet meer naar de psz hierdoor, ze is weer helemaal teruggevallen qua gebruik van haar speen voor veiligheid en heeft nachtmerries hierdoor) Nu zijn we dus veel verder van huis. Verder no offense voor degenen die het wel proberen. Ieder kindje is anders en uiteraard superfijn als het wel lukt, maar weet dat het niet altijd even positief hoeft uit te pakken, zoals de titel van dit artikel wel suggereert. Niet ieder kindje kan dit.

2 jaar geleden

Ik weet dat dit de positieve vibe is, maar dit is dan weer wel een aardig g ...
Wat vervelend van jouw kindje, belachelijk dat ze door andere is gedwongen! Ik ga het ook totaal niet proberen bij mijn kindje! Het was meer voor mamavanjulia, dat ze niet de enige is of zich nu “bezwaard” moet voelen dat ze het al aan het proberen is. Elk kindje ontwikkeld anders, heeft andere interesses en andere angsten. Ik wilde gewoon graag dat mamavanjulia niet alleen maar aangevallen werd en er ook andere kanten aan het verhaal zitten 😊 Zelf ken ik iemand die is het ook met 1 jaar gaan proberen en die plaste al best snel elke avond en ochtend op het potje, die had er lol in.

2 jaar geleden

Ik weet dat dit de positieve vibe is, maar dit is dan weer wel een aardig g ...
Titel is inderdaad heel onprettig, maar dat is helaas vaak met (AD) artikelen..

2 jaar geleden

Reactie op baby-dec2020

Wat vervelend van jouw kindje, belachelijk dat ze door andere is gedwongen! ...
Ik snap je en is geen aanval hoor 😊 (okee misschien een beetje, maar dan gericht op het ad die dit artikel plaatst😉). Ik word alleen wel geraakt door dit soort artikelen, omdat er net wordt gedaan alsof het allemaal zo simpel ligt en er dus iets mis is met je kind als het niet zo simpel gaat. En inderdaad wat je zegt, iedereen doet het op de eigen manier en weet wat het beste past bij zijn/haar kindje. Opvoeden is nou eenmaal maatwerk (vandaar dat ik vaak 'fel' reageer op dit soort eenzijdige artikelen 😊)

2 jaar geleden

Ik snap je en is geen aanval hoor 😊 (okee misschien een beetje, maar dan g ...
Begrijp ik! Al die artikelen met “elk kind moet dit kunnen”, “alle baby’s kunnen doorslapen” en “alle moeders moeten zich zo en zo voelen en gedragen” zijn gewoon heel irritant 😤

2 jaar geleden

En om dan weer even positief af te sluiten: 💖kleintje kan inmiddels de hele kamer zelfstandig rondstappen 💖 kleintje kan door de knieën buigen, iets oprapen en weer naar staan komen 💖 kleintje groeit veel te snel (oh wacht, dat is iets minder positief) 💖 kleintje is nog steeds mijn baby, ondanks dat ze alweer een jaar en een maand oud is. 💖 grote zus is af en toe een beetje jaloers, maar wel heel goed in knuffelen met de kleine 💖 kleintje snapt wat waarbij hoort (stokje van de xylofoon is om mee op dat ding te rammen, ook al ligt ie aan de andere kant van de kamer, poppen in het poppenhuis, puzzelstukjes bij het puzzelplankje en duplo hoort in schoenen thuis... okee daar gaat het soms nog een beetje fout misschien 😉) 💖namnam, hap en mama is de woordenschat van het moment. 💖 trots op mijn lieve meiden