632 Reacties
vor 2 Jahren
💞 ik ben zo actief in de klaaggroep dat ik nu even positieve dingen wil delen.
💞 onze meid loopt de hele dag door het huis heen, zo leuk
💞 ze geeft sinds kort kusjes 😍
💞 2 weken geleden begonnen bij m’n nieuwe functie en het gaat super goed
💞 lekker een uitgebreide douche genomen terwijl vriend en kind even de deur uit waren, heerlijk!
vor 2 Jahren
Fijne feestdagen aan iedereen hier die zijn positiviteit dit jaar heeft gedeeld!! 🌟🌲 Het zijn de kleine dingen die het leven glans geven! ❤
vor 2 Jahren
Al weken lang staat onze kleine man, doet twee stappen en gaat kruipen. En al weken lang zegt papa als kerstkado gaat hij lopen. Raadt eens wat de kleine man gisteren deed… lopen met kerst 🥳
Ook zegt hij sinds gisteren zijn eerste woordje; aai. Gaat naar de hond, geeft een aaitje en zegt erbij aai. 😭 te schattig voor woorden.
Deze combi maakt hem wel ineens heel groot ❤️
vor 2 Jahren
Reactie op Brownie
Heerlijk met t gezin een weekje vrij 🥰
Gezellige verjaardag gehad met de o ...
Nog van harte gefeliciteerd!!
vor 2 Jahren
Ik heb gisteren een ring sling op marktplaats gekocht ik ben er echt heel blij mee vooral nu mijn dochter zo last heeft van de doorkoomende tandjes lekker hangen bij mama. En mama de handen vrij om tot nog wat te doen in huis PS ze is ook wel een beetje zwaar om haar de hele dag te tillen dus win win
vor 2 Jahren
Reactie op Een Klijne Nijntje
Ik heb gisteren een ring sling op marktplaats gekocht ik ben er echt heel b ...
Knap dat je dag gewicht zo kunt dragen! 💪💪💪 Voel mijn rug al als ik naar je kijk. 😳
vor 2 Jahren
Knap dat je dag gewicht zo kunt dragen! 💪💪💪 Voel mijn rug al als ik naar ...
Rug valt wel mee maar mijn schouders pfff 2 jaar geleden er 1 uit de kom gehad die heeft hier door iet meer rust gekregen
vor 2 Jahren
Reactie op Preggy
Voor velen is dit waarschijnlijk 'normaal' maar mijn zoontje kruipt eindeli ...
Wat leuk!!! 😀
Die van mij tijgert met knietjes en blijft bij rechtop zitten in een schuine stand hangen en komt maar niet overeind. Ook niet de vlotste. Was ik zelf ook niet. 😊
vor 2 Jahren
Rug valt wel mee maar mijn schouders pfff 2 jaar geleden er 1 uit de kom ...
Dat is wel fijn!!
vor 2 Jahren
Wat leuk!!! 😀
Die van mij tijgert met knietjes en blijft bij rechtop zitt ...
Ja echt heel leuk! We zijn heel erg zoekende geweest met hoe kunnen we ons zoontje motiveren, want hij vond het ook allemaal wel best zo om gewoon te zitten en rustig te spelen. Uiteindelijk van vrienden de tip gekregen om fysio in te schakelen. Echt een lieve man die alle goed uitlegt en helpt met houdingen en goede tips geeft.
vor 2 Jahren
Reactie op BabyRH
Wanneer m’n zoontje zit te spelen en ik “kusje?” zeg, kruipt hij naar me to ...
Mo ik ook als ik jou berichtje lees zo lief bij mij zijn kusjes zeldzaam dus af en toe steel ik een kusje maar draait ze snel haar Hooft weg dus het is echt stelen
vor 2 Jahren
Reactie op Preggy
Voor velen is dit waarschijnlijk 'normaal' maar mijn zoontje kruipt eindeli ...
Wou wat goed hee
Wat fijn dat je lekker lang van de baby tijd heb kunnen genieten
Mijn dochter liep al voor het eerste jaar ze is zo ontiegelijk snel. Ik hou het gewoon niet bij. Was het maar iets langzamer gegaan ik ren me rot
vor 2 Jahren
Wou wat goed hee
Wat fijn dat je lekker lang van de baby tijd heb kunnen ge ...
Hahaha ja dat is dan weer het andere uiterste maar dan heb je al wel heel wat trots momenten mogen ervaren 😍 niet dat ik met de kleine stapjes niet trots ben hoor hihi maar dit zijn wel echt mijlpalen😁