632 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Preggy
Hahaha ja dat is dan weer het andere uiterste maar dan heb je al wel heel w ...
Ja daar heb je gelijk in maar moet ik eerlijk zeggen ik ben al trots op haar als ze gepoept heeft hihi 😅
2 jaar geleden
Reactie op Preggy
Ja echt heel leuk! We zijn heel erg zoekende geweest met hoe kunnen we ons ...
Die van ons heeft ook bij de fysio gelopen en alles gaat goed en ontwikkelt zich vanzelf. Ben soms ongeduldig want hij wordt zo zwaar om te tillen. 😓
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Mijn meisje knuffelt niet maar geeft ‘kopjes’ net als de katten, ze doet he ...
Die van mij brult als een monster en valt me aan in mijn nek met een tandeloze kwijlbekkie. Vies en hilarisch tegelijkertijd. 😂
2 jaar geleden
Die van mij brult als een monster en valt me aan in mijn nek met een tandel ...
Haha same here, mond wijd open, lekker kwijlen op mama 😂. En daarna wegkruipen en omkijken en zodra mama er achteraan kruipt brullen van het lachen 😝
2 jaar geleden
Hoe wilder hoe beter! De nieuwe bank is superleuk om te rollen. Want dan rol je zo'n 3x om en dat is leeeeeuk en vooral slappe lach hilarisch in het geval van mijn kind. Ook het voedingskussen heeft een nieuwe functie. Ik leg hem in het midden en trek dan het kussen aan 1 kant roetsjjj omhoog. Kind komt in een twister en dat is leeeeeeuk.
(jaja ik let op, jaja het is allemaal veilig)
Het is echt een boogschutter, vooral veel aan het exploren en vooral niet stilzitten.
In ieder geval raak ik zo mijn overtollige kilo's kwijt aan het maximun bewegen op zo'n dag.
2 jaar geleden
🎉 Vandaag op pad voor de nieuwe keuken.
🎉 Aap, aap, aap, alles is aap, ook papa is aap maar mama blijft mama.
2 jaar geleden
Hoe wilder hoe beter! De nieuwe bank is superleuk om te rollen. Want dan ro ...
De voedinskussen wordt hier ook veelvuldig als klimobstakel gebruikt. En anders lig ik er zelf op te luieren als ik gebruikt word als klimtoestel. 😂
2 jaar geleden
Ik vraag me af, hij slaapt in foetushouding. Kont omhoog voetjes gekruist, armen langs zijn buik richting voetjes.
Maar.... Is dat niet beetje onhandig voor de doorbloeding als hij zo een paar uur ligt?? 🤔
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Hier slaapt ze ook vaak zo. Vind t vooral echt schattig 🙈
Ja heerlijk is het om te zien 😍
Vooral die teentjes... ALLES!
2 jaar geleden
Ik vraag me af, hij slaapt in foetushouding. Kont omhoog voetjes gekruist, ...
Als je slaapt zijn je spieren heerlijke ontspannen en dan stroomt er misschien wel genoeg bloed om geen hinder van de positie te ondervinden? Is mijn zelfbedachte nergens op gebaseerde theorie. 😁Wij volwassenen denken te veel na over bijvoorbeeld een opgevouwen oorflap die ons hindert. 😬
2 jaar geleden
Als je slaapt zijn je spieren heerlijke ontspannen en dan stroomt er missch ...
Dat dus... Of dat de bloedtoevoer weer eens verstopt raakt omdat je je armen dubbelgevouwen hebt.. En dan lijkt alsof je een prikkelende spaghetti-arm hebt 😑
2 jaar geleden
Dat dus... Of dat de bloedtoevoer weer eens verstopt raakt omdat je je arme ...
Ja, precies dat soort dingen. We denken ook te veel na over het onderwerp slapen. Baby's doen het gewoon. 😊
2 jaar geleden
Ja, precies dat soort dingen. We denken ook te veel na over het onderwerp s ...
Jaloers!!