632 Reacties
2 jaar geleden
Ik vraag me af, hij slaapt in foetushouding. Kont omhoog voetjes gekruist, ...
Nee hoor, de foetushouding zorgt ervoor dat de buik goed ontspant en het geeft geborgenheid/veiligheid. Ik vraag me ook wel eens af of het nou echt zo comfi ligt, maar vooral na een drukke dag of als ze zich niet helemaal lekker voelt (of haar grote zus haar weer heeft lopen vervelen), kruipt ze vaak ook in deze houding om te slapen. Anders slaapt ze op haar zij, met haar hoofd dubbelgebogen tegen het hoofdeinde van haar ledikant aan 🤷🏻♀️. Lijkt me ook niet comfi, maar toch zoekt ze het steeds zelf zo op (onze oudste ook trouwens).
2 jaar geleden
🎉 De babybillen kleuren van rood naar roze en het aantal poepluiers is dalende. 😅 Even pauze. Nog 18 en een halve tand te gaan. 🥴😓😁
2 jaar geleden
🎉 De babybillen kleuren van rood naar roze en het aantal poepluiers is dal ...
Correctie, 17 en een halve. 😂
2 jaar geleden
Nee hoor, de foetushouding zorgt ervoor dat de buik goed ontspant en het ge ...
Agosss mijn drolletje 😍 ik vind het ook echt te schattig om te zien en dan ook nog die voetjes gekruist.
Thnx voor de uitleg 🤗
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hoeveel krijgen ze er totaal!? 🤭
20! Wist het ook niet tot ik het opzocht. 😊😄
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Mhhh.. Ze heeft er al sinds maand 9 8 stuks.. 😂😂Die overige 14 die blij ...
Ze kunnen er tot ongeveer hun 3e mee bezig zijn. 😊
2 jaar geleden
Ze kunnen er tot ongeveer hun 3e mee bezig zijn. 😊
https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/tandjes-baby/
2 jaar geleden
20! Wist het ook niet tot ik het opzocht. 😊😄
WAT?????? holymotherofgod!! Oke ik bereid me voor...
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Mijn kabouter praat ons na met lettergrepen...
Als wij bijvoorbeeld "ted ...
Zegt ze al mama? Die van mij nog steeeeeeeds niet maar als ik zing: kzag 2 beren... Dan zegt hij PRECIES op het juiste moment hi hi hiiiiiiii
Its all about the rhythm 😬
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Mijn kabouter praat ons na met lettergrepen...
Als wij bijvoorbeeld "ted ...
Hier ook veel napraten: kijk, mooi, daar, bal, mama, papa, aap, oehoe. Best veel al en zoooo ontzettend leuk!! 🥰🥰🥰
2 jaar geleden
Zegt ze al mama? Die van mij nog steeeeeeeds niet maar als ik zing: kzag 2 ...
Tijd voor een mama liedje? Ik ben ik en jij bent jij, dit is mijn mama en die hoort bij mij.....mama mama van mij? 🎵 Ik heb mijn boefje papa leren zeggen dmv een papapapapapa riedeltje. Dat vindt ie leuk en probeert dat nu telkens na te doen. 😊