632 Reacties
2 jaar geleden
Dat napraten en nazingen is zo'n leuke fase. Sneezing elephant doet hij na van YouTube. En nee schudden met z'n hoofd als hij klaar is met eten. En de woordjes kijk, wat dit(wat is dit), dink(drinken), poesh(poes), woef woef(hond), tweet tweet(vogel), het liedje hoofd schouders knie en teen.. Dan raakt hij z'n hoofd en schouders aan. Kan je je voorstellen dat een jaar geleden die kleintjes alleen maar lagen te slapen.. Zo klein en zo mini.. 😭Sorry emotioneel moment nu ik dit schrijf...
2 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Dat napraten en nazingen is zo'n leuke fase. Sneezing elephant doet hij na ...
Jouw kind is vast iets ouder? Anders moet ik nu 112 bellen want dan is er iets mis met mijn kind. Die roept alleen ETUH!
😳
2 jaar geleden
Jouw kind is vast iets ouder? Anders moet ik nu 112 bellen want dan is er i ...
Haha. Lekker toch dat hij zoveel wilt eten. Ons zoontje is van 29 dec. Hij huilt als z'n eten op is, maar genoeg is genoeg hoor. Ik heb het idee dat ik de hele dag in de keuken sta, maar we zijn gezegend dat ze goed eten. M'n neefje eet dus bijna niks en wilt niks.
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Heerlijk hé.... en dan net wakker worden voordat zij wakker worden.. en da ...
Zaaaaaaaalig!! Meest heilige tijd van de dag 😉
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Heerlijk hé.... en dan net wakker worden voordat zij wakker worden.. en da ...
Ik merk dat ik het soms echt nodig heb en er een leukere mama door ben.
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Jullie doen dutjes overdag?😮
Telt in foetushouding op de grond liggen, te ...
Ja, als mijn lichaam om allerlei redenen 's nachts de slaap niet kan bevatten, dan dut ik mee wanneer het kan want anders ben ik ook een minder leuke mama als mijn kind weer wakker is. Vaak lig ik gewoon een beetje te lezen of een sudoku te doen.
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Zeker wel .. t huishouden kan ook op andere momenten. En anders doen we t in t weekend samen.. als ik vrij ben van t werk en mijn dochter ligt op bed.. slaap im ook vaak een uurtje ..heeeerlijk
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Ik begrijp de voordelen hoor. Ben vooral jaloers🥲Lijkt me zoooo heerlijk o ...
Dat is wel zwaar voor je. Slaapt ze 's nachts wel door?
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Dutjes, of als zeester op de bank naar een serie staren. Dat MOET anders overleef ik het niet. En dan klaag ik dus ook niet over mn korte nachtjes. Uitslapen kan hij trouwens ook. Dus slapen is best wel ons ding 😬
Maar, ik sta 24/7 aan dus ik moet ook wel echt.
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Vaker niet dan wel🥲 Hij is al sinds de geboorte een complexe slaper😅
Ai ai 😕