In dit topic draait het om het delen van positieve berichten!
Dit is een vervolg op het topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2020/positieve-vibe-092z45
Heerlijk middagje dierentuin gehad met schoonvader en zijn vrouw erbij. Kleine man heeft zich voorbeeldig gedragen. Geeft weer even perspectief na alle waardeloze nachten weer.
Heerlijk middagje dierentuin gehad met schoonvader en zijn vrouw erbij. Kle ...
Zo houdt je de pittige dagen wel leuk!!
Heb net ook 1,5 uur gewandeld met een verkouden ventje. Buiten in de natuur komt hij meer tot rust dan klaagspelend in huis. Er kon zelfs her en der een glimlachje van af. 🙂
En nu ligt ie te slapen en genieten papa en mama van een wijntje in het zonnetje. 🥂🌞
Proost op een fijn weekend iedereen!+
- ze is zo wijs en doet zo snel dinfeny/handelingen na
- heerlijk hoe ze lekker met de poppen en knuffels kan spelen en ze lekker knuffelt en wij dan mee moeten knuffelen
- ze wil zo graag alles zelf doen, wijsneusje
❤️❤️❤️
Heerlijk Paasweekend gehad met beide families waarin de kleine man zich voorbeeldig aan de brunches heeft getoond. En tijdens zijn middagdutje vandaag de tuin grotendeels dreumesproof weten te maken ☺️
Gisteren opgepast op het dochtertje van een vriendin (8 maanden). Toen ik haar luier ging verschonen, gaf m’n zoontje de billendoekjes en haar luier op het juiste moment aan. Stond er versteld van hoeveel ze al begrijpen op deze leeftijd! ❤️
Mag ik even zeggen hoe leuk ik het vind met m'n ventje!!🥰 wat zijn ze schattig als ze lekker zitten te smakken tijdens het eten, en dat ze naar je toe komen om je even te knuffelen! Of hoe verliefd ze je kunnen aankijken of juist heel ondeugend als ze iets doen waarvan ze weten dat eigenlijk niet mag🤭😍 zo heerlijk!