632 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Hier hetzelfde ‘probleem’. Wij hadden een kleinschalig appartementencomplex ...
Hahah echt he! Zoveel dingen om rekening mee te houden. Het moet voor ons alle 3 een relaxte vakantie zijn. Ik denk dat we nu voor ons de beste optie hebben. Nou ja het zou nog beter zijn als er een butler bij zat😜.

3 jaar geleden

Bedankt voor de tip!! Dat wist ik niet.
Graag gedaan. Wij hebben in iedet geval echt een heerlijk (relaxte) vakantie gehad. Ik denk ook echt dat het helpend is om zelf mega relaxt te zijn. ( is niet altijd makkelijk natuurlijk) Anders kan je straks helemaal niets meer. Relaxte mama/papa is relaxte baby. Vaak houden mensen het ook zelf in stand, als hun kind nergens wil slapen. Los van " echte" problemen/beperkingen uiteraard. Alleen komen mensen hier vaak zelf pas na 1,5 tot 2 jaar achter. ( en nee, ik hoef nu geen horde mensen over me heen. En nee, ik (ver)oordeel ook zeker niet.)

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Graag gedaan. Wij hebben in iedet geval echt een heerlijk (relaxte) vakanti ...
Heeft niks te maken met relaxt zijn. Wij zijn ook relaxt en de baby ook. Alleen slaapt hij niet overal. Wat hij voorheen wel deed. Sommige baby's zijn te nieuwsgierig, alert en willen daardoor niet slapen als er te veel prikkels zijn. Alsof die ouders dan allemaal gestresst zijn 😏. Ze willen rust voor hun kind.

3 jaar geleden

Reactie op Lao

Heeft niks te maken met relaxt zijn. Wij zijn ook relaxt en de baby ook. A ...
Dit is een kwestie van jouw interpretatie op mijn bericht.

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Dit is een kwestie van jouw interpretatie op mijn bericht.
Klopt

3 jaar geleden

Dit is een topic voor positiviteit; laten we gewoon lekker iedereen in elkaars waarde laten. Dametje hier slaapt ook alleen in eigen bed: het zij zo. Wij passen ons gewoon daarop aan, en wat een ander vindt is niet ons probleem.. Hier zijn we vandaag weer heerlijk wezen zwemmen en daarna heeft madame als een blok geslapen❤️

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Dit is een topic voor positiviteit; laten we gewoon lekker iedereen in elka ...
Precies dit is de reden van de tekst tussen haakjes. Twijfelde al of ik dit, ondanks wetenschappelijk bewezen, moest plaatsen.

3 jaar geleden

Jaaaaa!!!! Ze heeft de vooruit ontdekt!! Papa en mama zaten op de grond een speelgoedje vast te maken met tie-wraps en mevrouw krijgt ze in 't vizier en opeens... Half kruipend half tijgeren gaat ze naar voren! 🙈 🥰

3 jaar geleden

Thuiswerken met zieke baby gaat niet. Was eerst gefrustreerd en nu denk ik fuck it! Ik werk morgen wel 2 uurtjes meer. Dusss ik ben trots op mijzelf dat ik de frustratie heb om weten te buigen naar acceptatie. Net 12 minuten gehoelahoept (langzaam opbouwen) en een 2e hoep besteld. Van hoepen word ik happy (want gewoon sporten haat ik) en mijn kleding lijkt al iets beter om de taille te zitten. Voornemen: elke dag een positieve vibe in de dag te zien.

3 jaar geleden

Thuiswerken met zieke baby gaat niet. Was eerst gefrustreerd en nu denk ik ...
Ik hoor inderdaad veel mensen die happy worden van hoepen.. 🙈 T klinkt heel gek.. Haha Miss toch maar eens proberen

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik hoor inderdaad veel mensen die happy worden van hoepen.. 🙈 T klinkt hee ...
Ja ik weet niet wat het is maar het werkt wel. 😀

3 jaar geleden

Wat geniet ik van het woordje 'mama' ☺️☺️☺️

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Wat geniet ik van het woordje 'mama' ☺️☺️☺️
Ik ook 😍😍

3 jaar geleden

❤ foto's van mijn zoontje van de afgelopen 3 maanden laten printen ❤ zijn fotoalbum bijgewerkt, is echt een leuk album ❤ dat dit album goed bijgehouden word, terwijl de foto's van bijvoorbeeld mijn bruiloft (10 jaar geleden) nog in de kast liggen ❤ er is geen enkele babyfoto van mij, dus ik ben blij dat ik dit mijn zoontje kan geven want ik vind het zelf echt heel jammer dat ik dat niet heb. Ik woonde de 1e 9 maanden bij mijn opa en oma, het was geen onwil van ze, ze dachten er gewoon niet aan.

3 jaar geleden

Gisteravond riep hij (huilend weliswaar, maar toch 🙈) POPAAA, MOMAAA Gemengde gevoelens haha. Zo trots, maar het was ook hartbrekend op dat moment 😥

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Gisteravond riep hij (huilend weliswaar, maar toch 🙈) POPAAA, MOMAAA Gemen ...
Ik heb het vermoeden dat mijn drolletje eerst voor papa gaat. Hij maakt da en ta klanken. 😐

3 jaar geleden

Ik heb het vermoeden dat mijn drolletje eerst voor papa gaat. Hij maakt da ...
Ik vertel hem de hele dag "mama is zo terug" etc... wel gek, zo praat ik over mezelf in de 3e persoon.. maar hij zegt wel mama en nog geen papa 😅

3 jaar geleden

Ik heb het vermoeden dat mijn drolletje eerst voor papa gaat. Hij maakt da ...
Hier was t eerst ook papa eerst. Eerst Gaga, toen papa, daarna dada en nu al paar dagen alleen maar mamamama..☺️

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik vertel hem de hele dag "mama is zo terug" etc... wel gek, zo praat ik ov ...
Ik mamamamamaaa wat af. 😂

3 jaar geleden

💛 Werkdag overleefd! 💛 Blij dat het weekend is 💛 Morgen eindelijk kraambezoek!!! 😀😀😀 (Sommige appen om af te spreken in de kroeg of op het terras. Hallooooo je hebt mijn kind nog nooit gezien!!! Dat door corona en medische ellende bezoek lang niet mogelijk was wil niet zeggen dat het leven van mijn eerste en enige kindje niet gevierd meer hoef te worden. 🤨) Tussen haakjes want dit bericht moest positief zijn. 😁