632 Reacties

2 jaar geleden

Vandaag naar de kdv geweest om formulieren van de inschrijving in te leveren. Kreeg gelijk te horen dat ze een plekje hebben voor m’n zoontje en mocht ook even naar binnen met m’n zoontje om te kijken hoe het er aan toe gaat! 😊

2 jaar geleden

Er wordt steeds duidelijker gecommuniceerd. Hij wijst naar de keuken en zegt eten, pap of naan (banaan). Hij wijst naar de gang en als je vraagt of hij wil slapen dan knikt hij ja. Hij zegt poep als zijn luier vol zit. Als ik om een knuffel of kus vraag dan krijg ik die ook. Ik vind het zo bijzonder. ❤

2 jaar geleden

Er wordt steeds duidelijker gecommuniceerd. Hij wijst naar de keuken en zeg ...
Ja heerlijk is dat! Eindelijk wat meer wederzijds begrip😁 Het lijkt ook ineens heel snel te gaan met woorden en verbanden leggen, vind je ook niet? Super leuk om te zien. Zo had m'n zoontje gisteren een plakje brood, die hij in m'n gezicht bleef wuiven met "Toos! Toos!". Dacht ok, hij snapt even niet dat het gewoon een broodje is en noemt het dan maar 'toast'. Maar nee, ik moest met hem mee naar de keuken en hij wijst me de broodrooster aan. Hij wilde dus dat ik van dat broodje een toastje ging maken🤯😂

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Ja heerlijk is dat! Eindelijk wat meer wederzijds begrip😁 Het lijkt ook i ...
Dat is sprong 10.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dat is sprong 10.. 🙈
De leuke kant van sprong 10 inderdaad:) Over die andere kant zwijg ik liever...😓😫

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

De leuke kant van sprong 10 inderdaad:) Over die andere kant zwijg ik lieve ...
Hahahah hier is ze ziek met waterpokken.. Dus drama qua slaap.. Heel onrustig..

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Ja heerlijk is dat! Eindelijk wat meer wederzijds begrip😁 Het lijkt ook i ...
Ahhh wat liefff en gaaf dat ie dat al kan. ❤

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hahahah hier is ze ziek met waterpokken.. Dus drama qua slaap.. Heel onrust ...
Sprong 10 in combi met pokken is echt 😫

2 jaar geleden

Sprong 10 in combi met pokken is echt 😫
We did it! 🙈🥰

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

We did it! 🙈🥰
Ja 🤗😊

2 jaar geleden

Eerste vakantie! Perfect lief kind onderweg en zelfs nog uiteten gekund met z’n allen 🥰 Wel heel veel moeite met inslapen maar met ledikant tegen ons bed aan en een handje eindelijk toch gelukt

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Eerste vakantie! Perfect lief kind onderweg en zelfs nog uiteten gekund met ...
Hadden wij de 1e nacht ook. Daarna was het over. Fijne vakantie!! 💛

2 jaar geleden

Gisteren wees m’n zoontje naar z’n vader en zei “papa”. Vervolgens wees die naar mij en zei “mama.” Mijn hart liep over van liefde 🥹

2 jaar geleden

Vanmorgen heerlijk met vriendin zonder de kids een paar uurtjes over een grote rommelmarkt gelopen en lekker wat gegeten. Goed gescoord met kleertjes en speelgoed 😀😀😀

2 jaar geleden

M'n dochter krijgt zelf haar rokjes en korte broekjes aan. Ook makkelijke schoentjes doet ze steeds zelf aan en uit. Wat word je groot...🥲

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

M'n dochter krijgt zelf haar rokjes en korte broekjes aan. Ook makkelijke s ...
Wat goed zeg!! Mijn kind is goed in opdracht geven, wijst naar zijn sokken en zegt aan. 😄

2 jaar geleden

Jeetje wat is dit topic ver naar de bodem gezakt😂 Iemand nog wat positiviteit te delen? Mijn dreumes kan sinds kort bij de deurkruk. Het is voor hem een hele overwinning, want hij aast er al maanden op. Het heeft zeker een paar nadelen, maar ook handige voordelen: ik hoef bijvoorbeeld niet meer zelf naar de deur te lopen om de katten voor de 100e keer naar binnen/buiten te doen😹

2 jaar geleden

Zoveel positieve dingen wel💕 vooral het meer praten en zingen geniet ik erg van

2 jaar geleden

Positieve vibe van de dag; kleine man gaat een dagje bij oma spelen en papa en mama gaan een dagje samen winkelen, uit lunchen en even van elkaar als liefhebbend stel genieten zonder in de papa of mama modus te hoeven komen

2 jaar geleden

M’n kleintje wordt grote broer 🥹