632 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BabyRH
M’n kleintje wordt grote broer 🥹
Van harte gefeliciteerd!! Ik had toevallig vanmorgen ook een (licht) positieve test in handen 💕
2 jaar geleden
En hier is ons zoontje gisteren effectief grote broer geworden! 😄
Gisterenavond bevallen van onze dochter Rhone 😍
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Gefeliciteerd! Hoe wordt de naam uitgesproken? Geschreven ziet het er heel ...
Dankje 😄 Je spreekt het gewoon uit zonder de 'h' (ro-ne) 😄
2 jaar geleden
Reactie op D3vil_Kitt3n
En hier is ons zoontje gisteren effectief grote broer geworden! 😄
Gisteren ...
Ahh gefeliciteerd!!! Hier hoop ik ook dat onze dochter snel ècht grote zus mag zijn! Iets met laatste loodjes 🤭
2 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Ahh gefeliciteerd!!! Hier hoop ik ook dat onze dochter snel ècht grote zus ...
Oh die kunnen zwaar zijn hé 🙈 Ik heb ook tot 41.1 weken rondgelopen 😅
Succes nog! 😄 hopelijk is de baby er snel! 🤞🤞
één jaar geleden
Iemand al naar de controle van het CB geweest van 2 jaar? Moet ik haar helemaal uitkleden? Sorry hoor voor de vragen, maar ik heb een angststoornis en wil graag van te voren een beetje weten wat ik moet doen🙈. Ik weet wel dat ze gaan kijken met blokken bouwen enzo. Maar toen ze 1 jaar was kleden je haar natuurlijk helemaal uit en dan neerleggen, maar nu zal ze neem ik aan niet op die liggende weegschaal gaan?! En in de mail stond dat ik de vaccinatie kaart mee moest nemen, maar ze krijgen nu geen vaccinatie toch....?
één jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Iemand al naar de controle van het CB geweest van 2 jaar? Moet ik haar hele ...
Yes, hier al geweest. Mag tot op ondergoed. Vanaf nu mogen/moeten ze op de staande weegschaal en tegen de meetlat aan.
De vaccinatiekaart hoefde bij ons niet mee, ze krijgen nu ook geen prik, wel gewoon het groene groeiboekje. Daarin schrijven ze dan weer lengte/gewicht en evt adviezen.
Ook moesten wij een vragenlijst (vooraf digitaal bij ons) invullen en aan de hand daarvan ging het consult. Aangezien ik geen vragen had, de kleine man een typische peuter is, en ik zelf pedagogisch onderlegd ben waren we snel klaar met het consult.
Ze kijken wel naar de motoriek, spraak ed maar komt helemaal goed. Je kleintje doet hoe ze het doet 😉
één jaar geleden
Reactie op LMR
Yes, hier al geweest. Mag tot op ondergoed. Vanaf nu mogen/moeten ze op de ...
Supeeer bedankt!
Ik zal eens kijken of er online een vragenlijst klaar staat...
Ben erg benieuwd, want bij vreemde is het standje vries en doet ze helemaal niks meer.
Maar ze praat volluit etc dus ik ben erg benieuwd.
Wel al fijn dat ze niet meer helemaal "naakt" hoeven.
één jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Iemand al naar de controle van het CB geweest van 2 jaar? Moet ik haar hele ...
Mijn zoontje mocht z’n romper aanhouden, maar ze wilden dat we even z’n luier openden. Vond dat heel raar, want de vorige keer hadden ze ook al gecheckt of z’n ballen waren ingedaald, maar zie dat jij een meisje hebt haha.
M’n zoontje moest nog steeds op de “baby weegschaal”, maar hij mocht gewoon zitten. Verder kreeg hij lichamelijk een snelle check. Ook kreeg hij een pop voor zich waarbij ze vroegen waar het neusje, ogen, buikje en armpjes zaten
één jaar geleden
Reactie op BabyRH
Mijn zoontje mocht z’n romper aanhouden, maar ze wilden dat we even z’n lui ...
Ohhhhh valt allemaal wel mee dus. Ja sorry ik stress sneller als ik niet precies weet hoe het gaat. Bij baby etc wist ik het riedeltje uitkleden wegen meten en dan badjasje aan en wachten. Maar nu dacht ik, hoe ga ik in godsnaam haar op die weegschaal krijgen😂. En kwa uitkleden is ze ook een drama dus ben erg benieuwd 🫣