632 Reacties

3 jaar geleden

Hier alleen nog maar mamamama, nog niet echt een opzichzelf staand woord. Hopelijk snel en normale mama

3 jaar geleden

💛 Lekker gekookt. 💛 Gezellige kraamvisite over de vloer gehad. 💛 Blije, lieve baby. 💛Veel om dankbaar voor te zijn.

3 jaar geleden

💕middagje weggeweest met z'n drietjes 💕Alvast "save the date" verstuurd voor ons meisje haar eerste verjaardag 3 december 💕Tevreden meisje op bed gelegd 💕Heerlijke avond met mijn echtgenoot gehad 💕💕💕

3 jaar geleden

Alledrie goed geslapen voor we op vakantie gaan! Hij doet het tot nu toe heel goed. Nu hopen dat de kleine na z’n flesje in slaap gaat vallen in het vliegtuig 🥰

3 jaar geleden

Wat is fietsen met m'n meisje toch gezellig. Lekker kletsen en rondkijken 🥰

3 jaar geleden

M'n dochter kan ineens van lig naar zit komen😲

3 jaar geleden

Vandaag fietsstoeltje gekocht!! Nu nog de moed vinden om te gaan fietsen 😂

3 jaar geleden

Krijg ik zomaar een mama fiets met stoeltje cadeau. Veeeeel te gek natuurlijk. Maar zo maakt ie mn moederdag wel weer goed hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Krijg ik zomaar een mama fiets met stoeltje cadeau. Veeeeel te gek natuurli ...
Dat is heel lief!! ❤

3 jaar geleden

🎉 Van 4 naar 3 flessen. Cold turkey. Hatseflats!

3 jaar geleden

🎉 Van 4 naar 3 flessen. Cold turkey. Hatseflats!
Toppers! Zo deed ik 't ook en 't bevalt prima! 😁

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

M'n dochter kan ineens van lig naar zit komen😲
Oehh leuk! Dat is echt iets waar ik op zit te wachten 😃

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Oehh leuk! Dat is echt iets waar ik op zit te wachten 😃
Ja ik was altijd benieuwd hoe ze dat deden haha. En ineens overal aan optrekken🤭

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja ik was altijd benieuwd hoe ze dat deden haha. En ineens overal aan optre ...
Mijn dochter kan wel overeind komen als ze op een kussentje ligt dus ze is zeg maar ‘onderweg’. Volgens ‘oei ik groei’ zit ze in een sprongetje. Ze is 2 dagen onrustig geweest, dacht niet meteen aan een sprong, maar ineens van de 1 op andere dag tijgerde ze de hele kamer door, zwaaide ze met dr arm als je naar de zwaaide, draaide ze ook van buik terug naar rug, ze ging ineens op handen en voeten staan en ze heeft ineens last van verlatingsangst. Maar overeind komen zit er nog niet in 😂

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Mijn dochter kan wel overeind komen als ze op een kussentje ligt dus ze is ...
Blijft bijzonder he, 1 nachtje slapen en ze kunnen weer van alles 🥰💪🏻

3 jaar geleden

Blijft bijzonder he, 1 nachtje slapen en ze kunnen weer van alles 🥰💪🏻
Ja echt heel onwerkelijk! Heb ik nou nooit 😅

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Toppers! Zo deed ik 't ook en 't bevalt prima! 😁
Ja, heerlijk zo. En had geen zin in afbouwen. Hij eet voldoende. Al zijn rompers zitten strak om zijn middel en bij de mouwen. 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ja echt heel onwerkelijk! Heb ik nou nooit 😅
Ik ook niet 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

💛 Middagje het huis helemaal voor mezelf. Vriendjelief is ein-de-lijk weer naar kantoor. 💛 Chocolade gekocht om mezelf te verwennen. 😋 💛 Voel mij al sinds gisteravond stabiel en normaal, zou na 6 dagen slikken er al iets van effect van het schildkliermedicijn te merken zijn? Durf nog niet te juichen maar dit voelt fijn. 💛 Hoelahoep workoutje gedaan. 💛 Avondeten is ook al geregeld. Ik voel mij zowaar een blij mens. Laat het gebrek aan energie en de stemmingswisselingen alsjeblieft wegblijven. 🙌🙌🙌🙌

3 jaar geleden

💛 Middagje het huis helemaal voor mezelf. Vriendjelief is ein-de-lijk weer ...
Blij voor jou 💋