632 Reacties
3 jaar geleden
💛 Middagje het huis helemaal voor mezelf. Vriendjelief is ein-de-lijk weer ...
Ahh heerlijk!!!
Ik kan echt niet hoelahoepen, ik heb er een gekocht, maar ik kan het gewoon niet 😂
3 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Ahh heerlijk!!!
Ik kan echt niet hoelahoepen, ik heb er een gekocht, maar ...
😀Niet opgeven! Heb je al tutorials op YouTube gevolgd? Zitten echt goede filmpjes bij om het te leren. Ik probeer nu 2 kanten ipv 1 kant op te hoepelen en trucjes. Ik heb een danshoepel en een fitnesshoepel maar die fitnesshoepel daar vind ik niet veel aan. Probeer ook te stappen terwijl ik hoepel. Meedraaien met de hoepel en lopen terwijl ik hoepel lukt ook wel. Ben na 20 minuutjes echt voldaan en kapot. Ben nu ook aan het kijken voor hoop dance lessen.
Wat voor soort hoepel heb jij? Dat kan soms meespelen met wel of niet goed kunnen hoepelen.
3 jaar geleden
❤ de kilo's gaan er langzaam af!
❤ ik heb vandaag weer een vrolijk zoontje na sprong 6 drama (hij was heftig hier)
❤ zo fijn om hem weer te zien lachen en spelen
❤ hij legt doekjes op zijn hoofd, haalt ze er weer af en schaterlacht als ik dan kiekeboe zeg
❤ eindelijk weer eens een aflevering van de Netflix serie die ik voor zijn geboorte aan het kijken was gekeken
3 jaar geleden
💕 lekker middagje met manlief alleen gehad
💕 In de namiddag met dochter- en manlief naar de kermis in de buurt geweest
💕1e keer in de draaimolen met m'n dochter, ze vond het super
💕Nu heerlijk verder genieten van het weekend en van elkaar😘
3 jaar geleden
Reactie op Justsuus
❤ de kilo's gaan er langzaam af!
❤ ik heb vandaag weer een vrolijk zoontje ...
Welke serie kijk je op Netflix?
3 jaar geleden
💛 Dagje voor mezelf en morgen lekker uitslapen want vriendjelief en babyolie zijn logeren.
💛 Geshopt (voor de eerste keer sinds 1,5 jaar!!) en een stel veterlaarsjes gekocht met 40% korting! Ook nog 2 vestjes gescoord!
💛 Voel mij weer een normaal mens.
💛 Blij met dit forum.
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Welke serie kijk je op Netflix?
Virgin River, het 3e seizoen wacht al een paar maanden op mij. Lekker zoetsappig, daar had ik behoefte aan tijdens de zwangerschap.
❤ gister bij opa en oma België geweest, zij hebben nu eindelijk ook de vrolijke kant van Ted gezien (eerder was hij het nooit zo mee eens als we daar waren, nu was hij lekker op onderzoek uit in hun huis en naar de familie)
❤ zijn nichtjes uit Leiden waren er ook (8 en 11 jaar), ze hebben super leuk met Ted gespeeld, hun oude speelgoed aan Ted kado gedaan en het heel lief uitgelegd en voorgedaan.
❤ vandaag met vrienden en hun 13 maanden oude dochtertje naar de dierentuin, ben benieuwd wat Ted ervan vind. (arm manneke krijgt geen uitrustdag dit weekend 🙈)
3 jaar geleden
Reactie op Justsuus
Virgin River, het 3e seizoen wacht al een paar maanden op mij. Lekker zoets ...
Virgin River. ❤
3 jaar geleden
💛 Het positieve, stabiele gevoel is er na een week nog steeds. Go schildkliertje!
💛 Blij met hoe mooi mijn leven wel niet is en dat ik dat nu ook weer zie.
💛 Notitieboekje gekocht om gedachtes van mij af te schrijven. Een beetje zoals ik hier doe.
💛 Hoop dance in de buitenlucht les geboekt. Tijd voor wat sportiefs na 9 maanden ontzwangeren.
💛 Genieten van mijn baby. Wat is hij lieffff en mooi. 🥰😍🥰
3 jaar geleden
Reactie op Justsuus
Virgin River, het 3e seizoen wacht al een paar maanden op mij. Lekker zoets ...
Ik kijk ook Virgin river, echt super serie❤️
3 jaar geleden
💕ondanks dat mijn dotje snipverkouden is, blijft het een vrolijke noot
💕 Heerlijk even me-time gehad en mezelf met een nieuwe agenda bezig gehouden (mascha-planner zonder data)
💕 Vanavond verder naar Virgin River kijken en natuurlijk een nieuwe aflevering van GTST
💕 Mijn dotje stond heel even (2 tellen) los in de box, zonder handen, om vervolgens op haar billen terecht te komen
💕 Genieten van het heerlijke gebrabbel van haar🥰
3 jaar geleden
💕 vandaag precies 9 maanden oud
💕 Vanmiddag spontane visite van mijn vriendin (de hele tijd big 😁 op mijn dochter haar gezicht)
💕 Inmiddels kruipt ze heel de kamer door en is zo lief met onze twee Engelse bulldogs, andersom ook
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
♡Vanmiddag lekker een middag met mn ventje gehad.
♡Hij vind fietsen steeds ...
Wat voor schoentjes heb je gekocht?