632 Reacties

3 jaar geleden

Wat voor schoentjes heb je gekocht?
Deze, van bunnies

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Deze, van bunnies
Mien gosh... Wat dure schoenen 🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Deze, van bunnies
Ahhh die zijn leuk!! Kende dat merk niet maar wat hebben zij veel leuks zeg. 😀😀😀 Is een veterstrik gedoe of valt dat wel mee? Ik ga eind deze maand voor schoenen kijken. Hij heeft tot nu toe nooit schoenen gehad maar als het koud wordt is het wel fijn als hij schoenen heeft.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mien gosh... Wat dure schoenen 🙈🙈
40% korting hoor. Hahaha

3 jaar geleden

Ahhh die zijn leuk!! Kende dat merk niet maar wat hebben zij veel leuks zeg ...
Nou... babys krommen hun tenen nogal haha . De veters kunnen goed los zodat je het makkelijker aan kunt trekken. Bij dit merk kun je de zool eruit halen, daar staat een voet op getekend zodat je weet of je de goede maat hebt. Heel fijn. Daarnaast zijn ze volledig van leer en is de zool soepel zodat de 1e stapjes een soepele afrol van de voeten niet in de weg zitten. :)

3 jaar geleden

Ahhh die zijn leuk!! Kende dat merk niet maar wat hebben zij veel leuks zeg ...
Oh en tipje.. dubbele knoop erin. Babys moeten echt wennen aan iets aan hun voeten. Dus die van mij wilde ze graag zsm weer uit hebben hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Oh en tipje.. dubbele knoop erin. Babys moeten echt wennen aan iets aan hun ...
Wat een leuke schoenen heeft dat merk. Maar vraagje: "Hoe meet je de schoenmaat?"

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Nou... babys krommen hun tenen nogal haha . De veters kunnen goed los zodat ...
Dank voor de tips. In welke winkel heb jij de schoenen gekocht of online?

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Wat een leuke schoenen heeft dat merk. Maar vraagje: "Hoe meet je de schoen ...
https://www.24baby.nl/baby/babykleding/babymaten/ En dan naar beneden scrollen voor een uitgebreide uitleg.

3 jaar geleden

Dank voor de tips. In welke winkel heb jij de schoenen gekocht of online?
Shoekers in hoorn (nh), was voorheen een ecco verkooppunt. Misschien zit er ook zo een in jouw buurt :)

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Wat een leuke schoenen heeft dat merk. Maar vraagje: "Hoe meet je de schoen ...
Tja, in de winkel gedaan. Ze zeiden dat je 13 mm ruimte moet houden ivm groei. De winkel waar ik het kocht heeft (uitgezonderd de sale) een groeigarantie voor 6 weken op kinderschoenen. Schoentjes van prenatal gokte ik zelf op maat 19, maar het werd in de winkel dus maat 20

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Shoekers in hoorn (nh), was voorheen een ecco verkooppunt. Misschien zit er ...
Ik ga even speuren. Het zijn volgens mij wel kwaliteit goede schoenen. En er zijn 2 dingen waar kwaliteit er echt toe doet: schoenen en een matras. 😊

3 jaar geleden

Ik ga even speuren. Het zijn volgens mij wel kwaliteit goede schoenen. En e ...
Als het mogelijk is, zou ik me vooral qua maat laten adviseren in een winkel. Ze hadden ook nieuwe collectie binnen maar daarvan zei ik al dat ik 60 euro wel erg veel geld vind. Toen kwam ze met de uitverkoop en evengoed advies :)

3 jaar geleden

Ik ga even speuren. Het zijn volgens mij wel kwaliteit goede schoenen. En e ...
Er zijn een paar merken die idd kwalitatief goede schoenen verkopen. Voor onze oudste heb ik altijd het merk Richter en dat koop ik dan vaak via limango of zalando lounge. Het is sowieso aan te raden de eerste keer eens in de betere schoenenwinkels te gaan voelen en het eerste paar aan te laten meten. Vooral in het begin is het belangrijk dat de schoenen flexibele zolen hebben en een kleine tip: schoenen waarbij de zool doorloopt op de neus. Dat scheelt een hoop slijtage als ze nog half kruipen en half lopen (of als ze steeds met de neuzen over de tegels schrapen op hun loopfiets 😉). Als je zoekt op leren loopleerschoenen kom je verschillende merken tegen.

3 jaar geleden

💕 ons Dotje werd om 8 uur wakker vanochtend, maar viel tijdens de fles weer in slaap😴, Om vervolgens in 11.45 pas weer wakker te worden. 💕 Heerlijke rustige relax middag gehad 💕 Samen voor het eerst de geitjes wezen voeren bij ons in de hoek 💕 Ze wil met kroelen met papa🥰🥰, sinds een paar dagen, was eerst heel veel alleen mama, mama

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

💕 ons Dotje werd om 8 uur wakker vanochtend, maar viel tijdens de fles wee ...
Echt die spellingscontrole 😡.... met = meer

3 jaar geleden

Er zijn een paar merken die idd kwalitatief goede schoenen verkopen. Voor o ...
Bedankt voor alle tips! Handig om te weten. 🙂

3 jaar geleden

❤ ik ben vanochtend tante geworden van Thomas 🥰 ❤ de laatste weken werd het spannend, maar Thomas is toch uit zichzelf gekomen. Daar hoopte mijn broer en schoonzusje heel erg op. ❤ ik kan niet wachten om het kleine hummeltje te mogen bewonderen

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

❤ ik ben vanochtend tante geworden van Thomas 🥰 ❤ de laatste weken werd he ...
En je te verbazen hoe klein Ted dan eigenlijk was en hoe groot hij nu is 😉 Gefeliciteerd tante suus

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

❤ ik ben vanochtend tante geworden van Thomas 🥰 ❤ de laatste weken werd he ...
Gefeliciteerd! 🎉😀😀😀 Wat leuk en dan kan je weer zo'n Newborn hummeltje vasthouden. 🥰🥰🥰