632 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op BabyRH
M’n neefje is geboren! 💙 Helaas kan ik hem pas over 2 weken zien
Gefeliciteeeerd! En helaas nog 2 weken wachten, maar de tijd vliegt om😘
3 jaar geleden
Reactie op BabyRH
M’n neefje is geboren! 💙 Helaas kan ik hem pas over 2 weken zien
Gefeliciteerd!!! 😀🎉
3 jaar geleden
💛 Na een roerige nacht met een baby van 35 graden gaat het weer goed. Hij eet weer fruit en brood. 🎉🎉🎉🎉
💛 Alle planten verzorgd na maandenlange verwaarlozing. Sommigen deden het daar goed op, sommigen wat minder. 😬😊
💛 Rust pakken en ervan genieten. Stilte voor de storm momentje.
3 jaar geleden
❤️Ze is zo onwijs vrolijk
🧡Het kruipen is nu echt ontdekt en ze vind het fantastisch
💛Ze kruipt zo schattig
💚Ze reageert echt op haar naam, en als ik "nee, niet doen zeg" schud ze met haar hoofd. Zo van ik weet dat dit nee is, maar ik doe het toch.
💙Ze eet zelf haar stukjes fruit en brood
💜Vandaag weer een stukje gefietst samen.
Alleen maar liefde hier!
3 jaar geleden
Leuke en grappige (bad mom) momenten op vakantie:
💛 M’n zoontje kreeg het voor elkaar zich uit de buggy te wurmen. We hadden geen gordels vastgemaakt omdat het een klein stukje was. Toen de kinderwagen niet meer deed, keek ik wat de obstakel was en zag dat m’n zoontje met beide voeten op de grond stond. Ja ja, de gordel gaat voortaan altijd om 😅
💛 Hij houdt van het peuterbadje omdat hij daar kan lopen. Toen hij zich aan het vermaken was, aten wij een ijsje zittend op de rand van het badje. M’n zoontje zag het vanuit de verte en kwam met open mond op me af. Uiteindelijk mocht hij paar keer likken en draaiden hem toen weg en probeerden hem af te leiden, maar tevergeefs.
💛 Nadat z’n luier is verschoond, liet hij scheten. Ik zei: Wat hoorde ik? Pffft. Als ik nu “wat hoorde ik?” zeg, zegt hij “pffftt”. Gisteren herhaalde hij het vaak, kreeg een droge mond, zagen hem speeksel verzamelen en deed het toen weer. Slimme baby’s😂
💛 Tijdens de animatieshow gingen jonge vrouwen dansen en het speentje viel uit z’n mond
3 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Hier hebben we er eentje die vier tandjes tegelijk door krijgt en ze heeft ...
Oh! Die mijlpaal heb ik gisteren ook gehad.. 't was wel wat wiebelig.. Maar wat vond ze het interessant 🙈
Hier stond ze vanmorgen opeens in d'r bed, terwijl ze vlak daarvoor nog sliep... Ik wou haar wakker maken, maar eerst snel naar dr wc, toen ik van de wc terug kwam, stond ze.. 🙄😒
3 jaar geleden
❤️ gisteren wezen uit eten met z'n drietjes, onze dochter deed het super
❤️ Heerlijk genieten van het gebrabbel
❤️ Ze begint nu ons echt te roepen( Nog niet specifiek pappa of mama, maar meer mamamama en papapapa)
3 jaar geleden
💙 kleintje heerlijk gelogeerd bij opa en oma, kon dus lekker uitslapen
💙 gezellige avond met vriendinnen gehad gisteren
💙 tijd gehad om thuis eindelijk weer even op orde te hebben
💙 mn ventje was zo blij mij weer te zien
💙 opa en oma vonden het leuk, dus dit mag vast vaker 😇
💙 en dan is het pas zaterdag 😄
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
❤️ gisteren wezen uit eten met z'n drietjes, onze dochter deed het super
❤️ ...
Lieffff!! Die van mij heeft het woordje mams weer ingeslikt. Al 1,5 geen mama gehoord. 😕
3 jaar geleden
💛 Goed weekend achter de rug
💛 Laag in mijn energie vandaag en niet lekker but I survived
💛 Bijna jarig! 😀
💛 Blij met mijn leventje
3 jaar geleden
Jarig en bedolven met lieve cadeautjes van man en kind. ❤🎉
Gefeliciteerd lieffie!! 💋❤