632 Reacties

3 jaar geleden

Jarig en bedolven met lieve cadeautjes van man en kind. ❤🎉
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 🥳🎂🎈🎁🎉 Fijn dat je goed verwend bent 😊

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!! 🎉🎉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! 🥳

3 jaar geleden

Dank jullie wel!! ❤ Heb zojuist met cadeaubonnen een zootje nieuwe beha's gekocht of mezelf cadeau gedaan. Mijn tieten zijn weer in shape maar ik denk niet dat mijn uitgezette ribbenkast nog terugveert. 😬😊 Dus dan maar allemaal nieuw spul. 😀

3 jaar geleden

Dank jullie wel!! ❤ Heb zojuist met cadeaubonnen een zootje nieuwe beha's ...
Hahahaha ‘ik denk niet dat mijn uitgezette ribbenkast nog terug veert’ ik ga stuk 🤣🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hahahaha ‘ik denk niet dat mijn uitgezette ribbenkast nog terug veert’ ik g ...
Het is echt zo! 😀 Gebruik nu van die verlengstukken en nou de boel zit niet meer zo mooi als vroeger en is ook al oud dus tijd voor nieuw spul. Voor de rest mag ik niet klagen over mijn buitenkantje na de bevalling. Ben tevreden met mijzelf. De binnenkant daarentegen...wordt aan gewerkt. 😬😁 Gedoe met bekkenbodem, endometriose en schildklier... Je moet wat over hebben voor het krijgen van een kind zeg. 😁 En hij is het allemal waard!! ❤

3 jaar geleden

Nog van harte gefeliciteerd!

3 jaar geleden

💚 kleine man is goed door papa naar bed gebracht en is niet telkens wakker geworden (afkloppen 🤪) 💚 voor het eerst een avondje weg, en vanuit uit werk doorgegaan. Heel gezellig geweest ondanks kleine man sinds 08.30 ‘s ochtends niet meer gezien te hebben. 💚 oma houdt zich (eindelijk) helemaal aan het schema wat ik voor haar had neergelegd 💚 twee weken vakantie en tijd voor ons als gezin

3 jaar geleden

🤍 Ons kleintje is gelukkig weer helemaal beter! Wat heb ik zijn gelach gemist 🥺 🤍 Over een paar uur vliegen we terug naar Nederland. Wat heb ik het gemist om in m’n eigen huis te zijn en weer me-time te hebben. Ook ga ik m’n kleine neefje voor het eerst ontmoeten! 👶🏻

3 jaar geleden

💕 ons meisje crosst de hele woonkamer door in haar loopstoel. Ook lopen langs de meubels zonder loopstoel gaat erg goed. Had een mandje in de kamer staan en ze gebruikte het als loopkarretje. Zo trots 🥰 💕 Gezellige verjaardag gehad gisteren, met alleen maar lieve mensen, geen sprankje negativiteit te bespeuren😊 💕 Vandaag gezellig even de stad in geweest, met ons meisje en oma. Was erg gezellig met leuke bandjes. Ons meisje was heerlijk aan het dansen🥰

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

💕 ons meisje crosst de hele woonkamer door in haar loopstoel. Ook lopen la ...
Nog van harte gefeliciteerd! ⚘

3 jaar geleden

De heeeel dag hoor ik "broem broem broem" 💙 en als ik dat doe, gaat ie schaterlachen 😅

3 jaar geleden

🎉Hij drinkt water!! Teugen water!!🎉 😀😀😀

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

De heeeel dag hoor ik "broem broem broem" 💙 en als ik dat doe, gaat ie sch ...
Die van mij is spoken aan het verjagen: boeee boee boeee. 😄💛

3 jaar geleden

🎉Hij drinkt water!! Teugen water!!🎉 😀😀😀
Opeens snapt die het 🙃🙃

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Opeens snapt die het 🙃🙃
Jaaaa!!! 😀🎉 💛 Hij eet ook goed. Heb zijn groentehap veel groffer en weer 25 g erbij (zit nu op 175 g) en het gaat goed. Ben heel blij hiermee. 😊

3 jaar geleden

Jaaaa!!! 😀🎉 💛 Hij eet ook goed. Heb zijn groentehap veel groffer en wee ...
Zo fijn!!! Ik heb 't los gelaten.. Ik gooi eten ik d'r bakje, heeft ze na de tijd nog trek, krijgt ze bij ons eten wat meer... Plus een toetje 😂 in hen standard bakjes van 200 gram. Die eet ze met gemak leeg. Moet nog steeds nieuwe kleren kopen voor de.. Dus groeien zal ze ook wel doen.

3 jaar geleden

Ik voel me helemaal “ontzwangerd” 🎉

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Zo fijn!!! Ik heb 't los gelaten.. Ik gooi eten ik d'r bakje, heeft ze na d ...
Ik ook hoor. Water en thee gaf ik hem geweest niet meer. Zijn poep was toch goed. Mijn man besloot hem weer eens water te geven en hij dronk het gewoon op en dat nu al 2 dagen. 😊 Eten ophogen en dat soort dingen daar ben ik denk ik ook traag mee. Alles op zijn eigen tijd, toch? 🙂

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik voel me helemaal “ontzwangerd” 🎉
Wat goed!! Ben je gestopt met de bv?