6 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben wel tevreden met het ikea potje met uitneembaar gedeelte, makkelijk leeg te gieten in het toilet en af te spoelen onder de kraan. Nu met 2e dochter proberen we meer de toiletbrilverkleiner te gebruiken, scheelt een hoop schoonmaken.

2 jaar geleden

Wij hebben deze. Heeft een mooie hoge rugleuning en een uitneembaar gedeelte. Bij bol.com is hij helaas uitverkocht maar misschien ergens anders nog wel verkrijgbaar. Heb hem zelf met bumba stickers wat opgevrolijkt.

2 jaar geleden

Ben zelf nog niet begonnen maar kreeg van een vriendin de tip om die van ikea te doen. In iedergeval met een uitneembaar gedeelte

2 jaar geleden

Gewoon een simpele is prima.. Ik zou niet te veel toeters en bellen er voor aanschaffen.. Uiteindelijk is 't de bedoeling dat ze naar de gewone saaie wc gaan...

2 jaar geleden

Antislip aan de onderkant is in ieder geval een aanrader, want hier glijdt het potje steeds weg

2 jaar geleden

Ik vind deze erg prettig. Ik heb een zoontje en deze is wat hoger aan de voorkant, maar dat voorkomt niet dat hij met regelmaat over de rand plast. Maar mijn zoontje is 20 maanden, dus we zijn er nog wat vroeg bij