10 Reacties

6 jaar geleden

Zou gewoon echt even bellen . Even de verloskundige bellen kan em mag altijd

6 jaar geleden

Zeker even bellen. Verloskundige of anders de huisartsenpost welke je huisarts overneemt tijdens de avonden en de weekenden!

6 jaar geleden

Ik zou zeker ook even bellen.. beter een belletje te veel, dan 1 te weinig 😉

6 jaar geleden

Oei, ik zou ook bellen. Ik had ook duizelingen en bij mij lijkt dat ijzertekort te zijn... Nu ik meer groene groenten eet zoals spinazie en broccoli gaat het al veel beter

6 jaar geleden

Zeker bellen. Ook al is het de spoedlijn. Vaak heeft een verloskundige die ook.

6 jaar geleden

En, heb je gebeld? En is je vriend weer thuis om er voor je te zijn? Hoop dat het goed met je gaat!

6 jaar geleden

Kan maar zo zijn dat je bloeddruk te laag is, van wat je omschrijft wat je eet mis ik de zoute/hartige dingen voor je bloeddruk. Je zou wat zoute drop kunnen nemen, of bouillon ook goed voor je vocht. Lage bloeddruk kan hartkloppingen/duizelingen geven. Ook moet je meer rust nemen dan.

6 jaar geleden

En zoals er gezegd wordt, bel je vk even op voor overleg en info.

6 jaar geleden

Mijn vriend is ondertussen thuis en heeft een uitgebreide maaltijd voor me gemaakt met aardappelen, gehaktballetje en stukje schnitzel, boontjes, broccoli en rode kool!! En voel me nu alweer stuk beter. Rust nemen dat deed ik al. Lig al gehele week op de bank en in bed. Door de enorme vermoeidheid en veel slapen heb ik afgelopen dagen 2x over het avond eten heen geslapen. Als ik dan 20.00 wakker schrok zocht ik het niet om nog te gaan koken en heb ik al gauw cracker met kaas en een appel gegeten. We gaan morgen alsnog de VK bellen om het door te geven.

6 jaar geleden

Op verzoek van Topicstarter is dit topic gesloten