16 Reacties

2 jaar geleden

Kies voor jezelf en voor je kinderen 😘 Sterkte ❤️

2 jaar geleden

Kies voor jezelf ik herken de situatie dit veranderd niet en anders tijdelijk het keerd terug

2 jaar geleden

Die van mij doet dat ook altijd 😅

2 jaar geleden

Reactie op Zoe-H

Die van mij doet dat ook altijd 😅
Wat vind jij er van? Ik vind het echt niet kunnen.. vooral niet bij me kinderen..

2 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Wat vind jij er van? Ik vind het echt niet kunnen.. vooral niet bij me kind ...
Als jij het niet vind kunnen is het niet oke. Daar gaat het om. En waar je kinderen bij zijn al helemaal niet. Geeft het ook gewoon aan tijdens therapie en hoe het niet stil om hem niet te kwetsen oid. Hij houdt als hij dat soort dingen zegt ook geen rekening met jou dus kom op voor jezelf.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Als jij het niet vind kunnen is het niet oke. Daar gaat het om. En waar je ...
Nee dat is zeker waar. Ik ga het zeker op tafel neer gooien

2 jaar geleden

Dit is zeker niet normaal! En zoals je titel al zegt, respectloos. Ook zeker niet het voorbeeld wat je voor je kindjes zou willen. Zoals er al gezegd wordt, accepteer dit niet, geef het aan, en bescherm jezelf en je kindjes.

2 jaar geleden

Heeft hij hier 1x gedaan. Toen ik kneiterhard begon te huilen ivm trauma (vriendin overleed aan kanker op haar 14e), doet hij dat niet meer. Ze kunnen echt wel veranderen...

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Heeft hij hier 1x gedaan. Toen ik kneiterhard begon te huilen ivm trauma (v ...
Dan deed hij het met een andere reden, deze gast doet het doel bewust en er zijn kids bij zelf uit evaringen over het algemeen veranderen mensen niet die iets zelf normaal vinden wat eigenlijk niet normaal is

2 jaar geleden

Mooi dat je deze stap hebt genomen en goed dat hij in therapie wil. Het is geen acceptabele manier van hoe je met elkaar omgaat. Welk voorbeeld is het voor je kinderen. Mogen meisjes zo behandeld worden en mogen jongens zo met meisjes omgaan. Wat voor ideeën krijgen je kinderen over meisjes/vrouwen hierdoor. Heel pijnlijk. Ik hoop dat hij gemotiveerd is om te veranderen en dit volhoudt. Dat er echt een kwartje valt. In een relatie ben je een team en steun je elkaar en heb je respect voor elkaar. Succes, en blijf op jezelf vertrouwen dat je beter verdiend! Net als ieder ander! Geen, echt 0,0 excuses voor dit gedrag. Hou vol en zet door met je grenzen blijven aangeven. Dat je het niet accepteert. Dat is wel heel sterk naar je kinderen toe. Maar hij kan alleen de verandering maken. Hij moet dit willen en laten zien. Sterkte want het is niet makkelijk als je kinderen hebt. Laat dat voor hem de motivatie zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Heeft hij hier 1x gedaan. Toen ik kneiterhard begon te huilen ivm trauma (v ...
Mijn halve fam aan me moeders kant is er aan overleden en nog blijf die het doen

2 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Mijn halve fam aan me moeders kant is er aan overleden en nog blijf die het ...
Ik bedoelde ook dat als ze op hun vingers getikt worden, mannen wel kunnen veranderen (als ze willen uiteraard...) Ik vind het niet normaal dat hij om elke ergernis al gaat schelden, niet met kanker, maar ook zeker niet met hoer....

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik bedoelde ook dat als ze op hun vingers getikt worden, mannen wel kunnen ...
Ja ik hoop dat die veranderd want zo op deze manier word ik niet oud en gelukkig met hem. Dus hopelijk werkt de therapie🤞🏼

2 jaar geleden

Mijn man zou dat echt niet moeten proberen. Uitschelden überhaupt niet (want wat heeft het voor nut, behalve dat jij er een rotgevoel aan over houdt en je kleine ook), en als hij het wel doet dan krijgt hij dat echt te horen en zéker als hij dat zou doen waar de kleine bij is. Kindjes zijn zo gevoelig voor sfeer en daarbij ook nog: mijn ouders hadden geen gelukkig huwelijk en mijn vader schold mijn moeder tijdens heftige ruzies ook wel eens uit waar wij bij waren, en daar heb ik nu nog steeds last van (in de zin van: als mijn man zijn stem verheft als we een meningsverschil hebben, dan brengt dat slechte herinneringen boven). En overigens, hoe zou hij het vinden als jij hem zo zou uitschelden?

2 jaar geleden

Als mijn vent dit zou doen, zou ik hem direct retour sturen naar zijn ouders met een heropvoedcursus erbij. Als ik dit geregeld bij mijn buren zou horen, zou ik veilig thuis bellen. Dus nee, de situatie is niet normaal. Wat voor voorbeeld wil je voor je kinderen? Een vader die zwaar respectloos is naar vrouwen? Een moeder die dat allemaal maar prima vindt? Nobel van je dat je nog relarietherapie wilt proberen, ik zou het niet eens meer aangaan.

2 jaar geleden

Schelden moet mijn vriend niet proberen. Hij is wel ooit boos als ik wat met hem probeer te bespreken (hij is nogal workaholic dus ik spreek hem wel eens aan dat hij meer thuis moet zijn, hij is s'ochtends voor 7u de deur uit, en savonds met eten is hij een half uurtje thuis en dan weer een uurtje werken tot een uur of 20/21.. Hij wil dan wel ooit op een hele harde toon praten zo van: 'ja er moet toch geld binnen komen, godsamme, zeur niet zo'.. Ik zeg hem dan dat ik een normaal gesprek wil voeren, dat hij best een andere mening mag hebben maar dat zo'n gesprek wel rustig hoort te verlopen, en dat ik zeker niet wil dat hij zijn stem verheft waar de kinderen bij zijn. (Communicatie is zeker niet zijn sterkste punt, hij lost het op met weglopen of z'n stem verheffen)