32 Reacties
5 jaar geleden
Mijn vk zei een magnesium badje met je voeten. Magnesium pillen doen blijkbaar te weinig
5 jaar geleden
Haii, bij mij kwam het grotendeels door te lage ijzer. De verloskundige heeft me ijzer tabletten voorgeschreven en kon eindelijk weer normaal liggen zonder rusteloze benen.
5 jaar geleden
Bij mij helpt de combinatie van stox daily compressie sokken voor zwangeren (ik heb ze aan door de dag, maar uit voordat ik ga slapen) + magnesium olie spray + warme douche voor het slapen. Het is minder erg geworden. Moet zeggen dat het niet helemaal weg is, maar minder erg dan twee weken geleden.
5 jaar geleden
Magnesium vlokken in voetenbadje voor slapen gaan! Gewoon te koop bij Etos of Kruidvat. Helpt!!!

5 jaar geleden
Sinds ik, naast mijn zwangerschap multivitamine, een magnesium supplement slik, heb ik neeeeergens last meer van..
Was er ook al mee bekend voor de zwangerschap en had er ook veel last van..
Magnesiumspray helpt ook in noodgevallen..
5 jaar geleden
Benen insmeren met magnesiumolie voor het slapen werkt bij mij het beste.
5 jaar geleden
Reactie op Poca Rianne
Magnesium vlokken in voetenbadje voor slapen gaan! Gewoon te koop bij Etos ...

Yeah zojuist gedaan.
Ook gelijk ruwe plekken verwijderd en daarna ingesmeerd met heerlijke creme. ☺️☺️☺️
5 jaar geleden
Reactie op Lentezon
Ik heb wel eens gehoord en blokje zeep in je bed bij het voeteneind
Dat is bij krampen heb ik gehoord
5 jaar geleden
Mss kan je proberen ipv een warme douche afwisselend heel warm en dan heel koud op je benen om de bloedsomloop te stimuleren.. ik heb het ook heel erg, maar zo lukt het wel en even wat wandelen lukt ook nog. En voldoende benen omhoog leggen hoger dan je hart