32 Reacties

5 jaar geleden

Ik slik al magnesium ervoor helpt niet, dus ik neem nu 2 paracetamol voor het slapen gaan anders slaap ik geen nacht..

5 jaar geleden

Hier hetzelfde.. bij eerste zwangerschap en nu weer.. slaap er niet door.. van alles geprobeerd van magnesium tot voetreflex, osteopathie etc... bij mij hielp niks.. ik heb de hoop opgegeven.. 😅

5 jaar geleden

Voetenbadje met magnesium schijnt te helpen

5 jaar geleden

Mijn vk zei een magnesium badje met je voeten. Magnesium pillen doen blijkbaar te weinig

5 jaar geleden

Hoi! Ook hier regelmatig last. Rondlopen en bewegen helpt eventjes.. Maar een goede massage van vriendlief heeft tot nu toe het best gewerkt :)

5 jaar geleden

Haii, bij mij kwam het grotendeels door te lage ijzer. De verloskundige heeft me ijzer tabletten voorgeschreven en kon eindelijk weer normaal liggen zonder rusteloze benen.

5 jaar geleden

Precies hetzelfde, zijn er ook mensen die zalf hebben geprobeerd of wat en waar halen jullie het voor een voetbadje ik slaap al zolang zo slecht

5 jaar geleden

Reactie op mzel

Precies hetzelfde, zijn er ook mensen die zalf hebben geprobeerd of wat en ...
Ik had het bij de tuinen gehaald

5 jaar geleden

Bij mij helpt de combinatie van stox daily compressie sokken voor zwangeren (ik heb ze aan door de dag, maar uit voordat ik ga slapen) + magnesium olie spray + warme douche voor het slapen. Het is minder erg geworden. Moet zeggen dat het niet helemaal weg is, maar minder erg dan twee weken geleden.

5 jaar geleden

Magnesium vlokken in voetenbadje voor slapen gaan! Gewoon te koop bij Etos of Kruidvat. Helpt!!!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Sinds ik, naast mijn zwangerschap multivitamine, een magnesium supplement slik, heb ik neeeeergens last meer van.. Was er ook al mee bekend voor de zwangerschap en had er ook veel last van.. Magnesiumspray helpt ook in noodgevallen..

5 jaar geleden

En een andere tip: rondje wandelen voor het slapen gaan..

5 jaar geleden

Benen insmeren met magnesiumolie voor het slapen werkt bij mij het beste.

5 jaar geleden

Ik heb wel eens gehoord en blokje zeep in je bed bij het voeteneind

5 jaar geleden

Reactie op Poca Rianne

Magnesium vlokken in voetenbadje voor slapen gaan! Gewoon te koop bij Etos ...
Yeah zojuist gedaan. Ook gelijk ruwe plekken verwijderd en daarna ingesmeerd met heerlijke creme. ☺️☺️☺️

5 jaar geleden

Reactie op Lentezon

Ik heb wel eens gehoord en blokje zeep in je bed bij het voeteneind
Dat is bij krampen heb ik gehoord

5 jaar geleden

Ja ik herken het.. ik doe rek en strek oefeningen in de avond.. werkt goed

5 jaar geleden

Reactie op Poca Rianne

Magnesium vlokken in voetenbadje voor slapen gaan! Gewoon te koop bij Etos ...
Bij mij helaas niet.. meerdere soorten al geprobeerd 😨

5 jaar geleden

Mss kan je proberen ipv een warme douche afwisselend heel warm en dan heel koud op je benen om de bloedsomloop te stimuleren.. ik heb het ook heel erg, maar zo lukt het wel en even wat wandelen lukt ook nog. En voldoende benen omhoog leggen hoger dan je hart

5 jaar geleden

Reactie op Eline-1990

Sinds ik, naast mijn zwangerschap multivitamine, een magnesium supplement s ...
Ik slik ook extra magnesium naast mn multivitamine en ook nergens last meer van :)