33 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb dat eerste weken nadat ik het wist ook gehad en is nu minder aan het worden. Had standaard een fleecedekentje om mijn middel geknoopt, kachel hoog en dan nog aan het koukleumen. Mijn vriend zat ondertussen in zijn t-shirt. Ik dacht zelf misschien door de vermoeidheid en doordat je lichaam met andere dingen bezig is dan je verwarmen?

6 jaar geleden

ja ik heb dit precies hetzelfde, ik heb het de hele dag koud. koude handen heb een dikke trui aan zit onder een deken en binnen is het ook 20 graden. geen idee waardoor dit komt

6 jaar geleden

Ja hier ook! Snachts badend in het zweet wakker worden en overdag 2 a 3x momenten dat ik ril van de kou en mijn tepels enorm pijn doen door stijfheid. Hihi.

6 jaar geleden

Het zijn de hormonen. :)

6 jaar geleden

Ik heb het ook

6 jaar geleden

Jup. Brrrrr. Ijsklompjes i.p.v. handen🥶😅

6 jaar geleden

Ja ik heb continu koude handen en voeten.... 🥶

6 jaar geleden

Ik ooook ik heb het heeel de dag superrrkoud en ben normaal altijd iemand die het heel snel warm heeft. En savonds heb ik ook erge spierpijn? Iemand daar ervaring mee? Maar dat komt misschien omdat ik bijna niet beweeg van de misselijkheid kan ik gewoon niet wandelen enz

6 jaar geleden

Kan je schildklier zijn. Door zwangerschap moet die harder werken en dan krijg je daar last van. Als het langer duurt bel je huisarts. Had ik in 1e zwangerschap ook.

6 jaar geleden

Reactie op Ummie1

Ik ooook ik heb het heeel de dag superrrkoud en ben normaal altijd iemand d ...
Met spierpijn heb ik momenteel geen ervaring, tenzij ik plots ga sporten ;) Ouch, misschien helpen pilletjes tegen misselijkheid op basis van planten (gember ofzo)?

6 jaar geleden

Reactie op Zwangere Dodo

Kan je schildklier zijn. Door zwangerschap moet die harder werken en dan kr ...
Dank je wel voor deze tip, best opvolgen of het betert dus.... :)

6 jaar geleden

Heel herkenbaar ... Een kruik met heet water erin en lekker bij je voeten leggen doet wonderen!

6 jaar geleden

Ja hier ook! Snachts badend in het zweet wakker worden en overdag 2 a 3x mo ...
Ja echt precies hetzelfde overdag te bibberen en net ook wakker worden helemaal zwetend pff

6 jaar geleden

Gisteren de houtkachel aan. 22 graden in huis, trui aan, ik -koud- onder een fleecedeken. Ik dacht dat zwangeren het warm zouden krijgen! Hier staat nog elke avond de elektrische deken aan 😅

6 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik had het eerst niet gelinkt aan de zwangerschap, maar idd, ik heb het zo vaak koud 🤷‍♀️

6 jaar geleden

Hier ook de ganse dag ijskoud, echt rillen en hoe later op de avond hoe meer ik gloei...

6 jaar geleden

Reactie op Suus6

Gisteren de houtkachel aan. 22 graden in huis, trui aan, ik -koud- onder ee ...
Sommigen hebben het ook warm hoor. Gisteren zowat de hele dag in mijn t shirtje rond gelopen met 18 graden. Terwijl ik het normaal gesproken dan superkoud zou hebben. 🤣

VRIEND

6 jaar geleden

Ik heb het alleen in de avond, dan ben ik echt steenkoud. En na het sporten kan ik echt rillen van de kou ondanks dat ik gelijk ga douchen...

6 jaar geleden

Als ik het koud heb en ga eten, warm ik meestal gauw weer op! Misschien toch dat het kleintje te veel energie vraagt ten opzichte van hoeveel ik binnen krijg

6 jaar geleden

Hier ook iemand die het de hele dag koud heeft en in de ochtenden wakker wordt, omdat ik het te warm heb. Daarna is het snel voorbij en hou ik het koud. Ik heb sowieso een enorme koukleum, maar merk nu echt dat het erger wordt.