47 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een vierkante, maar omdat wij deze konden overnemen van vrienden. Heb hem nog wel zwart geverfd. Als ik nieuw had mogen kopen had ik een zwarte, ronde op wieltjes gekozen 🥰.
5 jaar geleden
Vierkant! Omdat het fijn in een hoek past en je hem naar mijn mening langer kan gebruiken. Ook is er meer keuze in kleden.
5 jaar geleden
Reactie op Mm
Rond en ik ben er helemaal verliefd op😍
Welke heb je? Heb je een foto en waar heb je 'm gekocht?
5 jaar geleden
Wij zijn voor een vierkante gegaan, vindt ik persoonlijk mooier staat in ons woonkamer. Het is maar net wat je handig vind of mooi vind passen. Vierkant heb je ook veel meer keus qua aankleden.
5 jaar geleden
Een opklapbare vierkante box op wieltjes (past mooi in een hoek). Ook wij wonen niet zo groot, dus de box kunnen verrijden en bij tijdelijk niet gebruiken kunnen inklappen lijkt ons heel fijn.
5 jaar geleden
Vierkant! Omdat het fijn in een hoek past en je hem naar mijn mening langer ...
Je bedoelt langer kan gebruiken omdat ie groter is toch?
5 jaar geleden
Welke heb je? Heb je een foto en waar heb je 'm gekocht?
Moet nog helemaal aangekleed worden hoor, hij staat nog leeg nu🤣 heb ook een neutraal boxkleed erbij gekocht.. was toen in de aanbieding... box bij prenatal maar volgens mij heeft babydump etc hem ook.. altijd kijken naar aanbiedingen hahaha

5 jaar geleden
Reactie op Mm
Moet nog helemaal aangekleed worden hoor, hij staat nog leeg nu🤣 heb ook ...

Mooi!
5 jaar geleden
Wij zijn voor vierkant gegaan.. toch net iets praktischer in onze woonkamer😅

5 jaar geleden
Geen ronde. Die hebben geen lade.
Wij kiezen expres zonder lade omdat we het eronder dan makkelijker schoon kunnen houden. Daarnaast gok ik dat het weer een plek wordt om zooi te verzamelen (ons kennende) 🙈. We kiezen daarnaast voor vierkant: vind ik mooier en past beter in onze woonkamer. Rond neemt voor mijn gevoel ook best wat ruimte in hoor, je kunt niet veel met de 'hoeken'. Dat wordt dan loze ruimte.
5 jaar geleden
Een ronde box! Via marktplaats voor een prima prijs gekocht incl. boxkleden.