20 Reacties

5 jaar geleden

Wij konden deze kopen bij de echoscopiste. Dat vonden wij wel ideaal, want dat hoef je niet een familielid of vriendin in te schakelen.

5 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont, maar wij hebben we een gekocht in België, net over de grens, vanaf Tilburg 20 min rijden, in een vuurwerkwinkel. Was 10 euro kwijt en er kwam echt veel rook uit, super gaaf!!

5 jaar geleden

Genderreveal.nl kan je ze kopen

5 jaar geleden

Genderreveal.nl super spullen daar

5 jaar geleden

Kijk bij vuurwerkshops en feestwinkels in de buurt

5 jaar geleden

Zit er geen feestwinkel in de buurt? Misschien dat ze daar iets hebben voor je...

5 jaar geleden

Kom je uit NL? Ik had contact opgenomen met een winkel want ik kon ze niet meer vinden op hun website. Stuurden ze mij terug dat er in NL een verbod op is. Zo jammer want die winkel zat iets verderop. Nu gaan wij het maar met zo'n poederpopper doen 😭

5 jaar geleden

Wij zijn ervoor naar België gereden! Voor ons niet zo ver

5 jaar geleden

Heb het via insta van iemand gekocht. Blaadje met het geslacht aan hem gegeven zodat hij de goede kleur kon geven. Was in Rotterdam

5 jaar geleden

Reactie op Manny06

Heb het via insta van iemand gekocht. Blaadje met het geslacht aan hem gege ...
Kan je mij de insta geven alsjeblieft? Ik kom zelf uit Rotterdam en wilde het bij party colors gaan halen maar die krijgen ze niet meer binnen door verbod.

5 jaar geleden

Reactie op Manny06

Heb het via insta van iemand gekocht. Blaadje met het geslacht aan hem gege ...
Ik zou ook graag willen weten waar je het hebt gekocht. Wat een rook zeg zoveel haha

5 jaar geleden

https://www.facebook.com/OAZA-330547484100090/ Deze worden vaak aanbevolen bij bruiloften. Ze zijn namelijk zo ontwikkeld dat ze inderdaad veilig zijn en geen vlekken geven op kleding

5 jaar geleden

Reactie op Vaan88

Kan je mij de insta geven alsjeblieft? Ik kom zelf uit Rotterdam en wilde h ...
Alstu

5 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Ik zou ook graag willen weten waar je het hebt gekocht. Wat een rook zeg zo ...
Wij hadden er wel 2 haha is zo leuk he.😍

5 jaar geleden

Bij https://genderreveal.nl/product/rookbom/ Heb ze ook gebruikt☺️

5 jaar geleden

Sorry lees nu pas niet online!

5 jaar geleden

Reactie op Miranda80

Ik weet niet waar je woont, maar wij hebben we een gekocht in België, net o ...
Heb toevallig een foto? Ik ben ook nog zoekende, en woon redelijk dichtbij de grens! 😁

5 jaar geleden

Bedankt allemaal ! Heb uiteindelijk bij Poeba besteld , volgende dag in huis 🤩

5 jaar geleden

Reactie op Manny06

Alstu
Dank je wel!

5 jaar geleden

Reactie op yoniiie

Bedankt allemaal ! Heb uiteindelijk bij Poeba besteld , volgende dag in hui ...
Wat fijn dat je het zo snel in huis had. Heb je dan de rook/confetti kanon besteld? Zie geen rook fakkels op de site