8 Reacties

5 jaar geleden

Ze zeide me onlangs dat dat niet overal meer word gedaan. In sommige regio’s enkel apotheek afhaal en dan is dat een groen tasje nu let spulletjes... en bonnen

5 jaar geleden

Ik ben van Limburg (BE) en ben bij de apotheek de roze doos gaan halen en die roze zak van babyboom kreeg ik ook mee. Bij kruidvat kan je ook aanmelden en je zwangerschap doorgeven, dat pakketje krijg je iets voor je uitgerekende datum of vanaf een aantal weken zwangerschap ( weet niet meer juist wanneer ) en bij Aldi kon je ook aanmelden online dan krijg je na de bevalling een pakketje. 😊

5 jaar geleden

Ik krijg beide bij m'n gynaecoloog. De doos heb ik bij de laatste echo gehad en de zak komt nog, want die hadden ze niet meer op voorhand. Ik verwacht een tweeling en ze waren zo lief om er twee te geven.

5 jaar geleden

Ik kreeg beiden, de roze doos en het zakje, bij mijn eerste echo bij de gynaecoloog. Nu kreeg ik ook een mailtje om me aan te melden bij Aldi. Dat mailtje was afkomstig van de roze doos.

5 jaar geleden

Reactie op lauravh54

Ik kreeg beiden, de roze doos en het zakje, bij mijn eerste echo bij de gyn ...
Wat zit er eigenlijk allemaal in de roze doos?

5 jaar geleden

Reactie op Lise_xx

Wat zit er eigenlijk allemaal in de roze doos?
Echt vanalles: foldertjes, staaltjes, kortingsbonnen, dacht ook al een drinkflesje, ...

5 jaar geleden

Heb niks gekregen van de gyneacoloog je kan het wel online aanvragen