8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de ruckeli draagzak. Kan als buik, rug en heupdrager. Wij vinden deze erg prettig, maken soms wandelingen van 6 uur. Mijn dochter zat er met 4 jaar nog af en toe in. Dan enkel om even uit te rusten.

2 jaar geleden

Wij hebben de mountain buggy Juno. Voldoet ons goed, kan als buik, heup en rugdrager. Onze kleine meid is nu ook 18 maanden. Wij voelen amper dat ze op onze rug zit, zeker fijn met langere wandelingen.

2 jaar geleden

Ik bedoel eigenlijk zoiets als op de foto, heeft iemand hier ervaring mee? Dat lijkt ons namelijk comfortabeler dan een draagzak, ik krijg snel last van mijn rug (het is wel een enorm ding 🙈)

2 jaar geleden

Reactie op Gon1984

Ik bedoel eigenlijk zoiets als op de foto, heeft iemand hier ervaring mee? ...
Ideaal en een aanrader! Wij hebben er een van Vaude (gekregen via via) kan onze dreumes van 1,5 erg goed in zitten en zelfs slapen. Ze vindt het gelukkig ook erg leuk om zo mee te gaan. Geeft je erg veel mogelijkheden om leuke paden te bewandelen. Je kan ze altijd goed verstellen zoals een reguliere backpack dus je zou ook op marktplaats kunnen kijken voor een goede tweedehands rugzak. Succes! En vooral veel plezier in de bergen!

2 jaar geleden

Super leuk om met de dreumes naar de bergen te gaan! Wij hebben de deuter kid comfort pro die voor kindje en ouders super comfortabel is. Wat ik heel fijn vind is dat je de lengte van het ruggedeelte kan aanpassen waardoor je ook als je verschilt van lengte van je partner de rugzak goed passend kunt maken. Dat voelt met het bergwandelen heel stabiel en veilig aan. Onze zoon vindt het super in de rugzak, hij torent overal bovenuit en kan lekker kijken. Voor ouders wel goed opletten wanneer je onder een laaghangende tak doorloopt. Wij gebruiken de tas echt vaak, niet alleen in de bergen maar ook op heel drukke plekken, of een strand/duinwandeling is het een uitkomst. Veel wandelplezier!

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Deuter kid comfort pro. Echt een aanrader om de redenen die Eva202020 noemt!

2 jaar geleden

Wij hebben ook die van Deuter (volgens mij kid comfort 3, maar modellen zijn allemaal vergelijkbaar). Mijn vriend draagt 'm altijd, dus kan je niet vertellen hoe die zit. Hij is goed verstelbaar, er zit ruim voldoende opbergruimte in en de zonneklep voor je kindje is ook fijn! Tip: goed te kopen via marktplaats.

2 jaar geleden

Dankjulliewel voor de tips!