17 Reacties

3 jaar geleden

ik gebruik infacol huismerk van de kruitvat.. helpt super goed bij mijn dochter.

3 jaar geleden

Hier gebruiken van sab simplex. Bij m'n eerste dochter slechte ervaring met infacol gehad. Dus dat wilde ik zelf niet meer. Wij zijn de met de laatste potjes bezig. En ze is er fluitend door heen gegaan.

3 jaar geleden

Ik heb sab simplex geprobeerd maar hier hielp het helaas niet. Ik ben er maar mee gestopt en geaccepteerd dat dat erbij hoort. Inmiddels heeft ie er niet zoveel last meer van gelukkig.

3 jaar geleden

Wij hier ook infacol maar op aanraden van de osteopaat vandaag begonnen met orthiflor start! Misschien toeval maar na 4 dagen niet gepoept, vandaag ineens 2 keer!

3 jaar geleden

Heb eerst infacol geprobeerd dat hielp hier niks. Nu sab simplex en het lijkt wat verminderd maar is nog steeds niet weg, dus kan ook toeval zijn

3 jaar geleden

Beide gebruikt. Ik geloof dat sab simplex iets "sterker" dan infacol. Voor mijn gevoel werkte het ook wat beter

3 jaar geleden

Toen de krampjes begonnen meteen met sab simplex gestart had ook meteen resultaat onze dochter was veeel rustiger geen huilbuien meer geen krampjes infacol heb ik geen ervaring mee, uit mijn omgeving waren alleen maar positieve geluiden over sab daarom ook hiermee gestart 👌🏼👌🏼

3 jaar geleden

Grappig! Bij mij andersom. Ik gaf mijn oudste sab simplex en dat leek niet te helpen. Mijn jongste geef ik nu infacol en dat werkt heel goed. Ik merk het meteen aan haar als ik het een keer vergeet te geven.

3 jaar geleden

Hoi Lies25. Beide middeltjes werken op dezelfde manier en met dezelfde werkzame stof. Bij Sab Simplex is de dosering van die werkzame stof per ml echter hoger dan bij Infacol. Wij hebben Sab gebruikt en dat leek goed te werken bij ons meisje.

3 jaar geleden

Wij gebruiken dit.. werkt super!

3 jaar geleden

Ik weet niet wat het verschil is maar wij gebruiken infacol en werkt goed bij onze dochter. Ze zeggen dat het niet bewezen is dat het helpt en dat het zelfs helemaal niet helpt maar dat het bij de ouders tussen de oren zit.. nou daar heb ik alsnog wel 10 euro voor over want volgens mij helpt het echt wel. Tussen m’n oren of niet 😅

3 jaar geleden

Beide een paar weken gebruikt. Van infacol kreeg kreeg mijn dochter maagzuur maar van sab simplex geen last gehad.

3 jaar geleden

Ik weet niet wat het verschil is, maar ik gebruik al sinds dat me oudste geboren is infacol & ze hebben beide geen last van krampjes. Ik gebruikte wel 1x de kruidvat merk omdat tie natuurlijk goedkoper is, dat heeft niet gewerkt. Dus ik heb er wel 10 euro voor over voor infacol. Ze zeggen dat het niet helpt maar daar merk ik niks van

3 jaar geleden

Bij me eerst dochter infacol gebruikt werkte super nou bij me zoontje werkte infacol niet en gebruik nu sab simplex echt super werkt het hij heeft nooit buikkrampjes