52 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op bloem1988

Nu we toch met z’n allen lekker bezig zijn. Hebben jullie ook dat het daar ...
Ja ik zweet ook om dezelfde reden. 🙁

4 jaar geleden

Reactie op bloem1988

Nu we toch met z’n allen lekker bezig zijn. Hebben jullie ook dat het daar ...
Meid ik zweet echt als een otter tussen mijn liezen🤣🖐🏼 ik kan letterlijk de zweet vlekken zien zitten zo nasty hahahhaa ga om deze reden ook zeker 2x per dag onder de douche 🌊

4 jaar geleden

Lieve chantal schaam je a.u.b. niet voor je vagina. Ik heb ook hetzelfde probleem. Mijn linker binnenste schaamlip komt er onder uit die ik soms er tussen moet vouwen🤣 voel mezelf nog net geen vouwwagen 🚐 denk maar zo iedere vagina ziet er anders uit en de verloskundige en overig zorgpersoneel heeft al zoveel vagina's gezien in hun leven. Ik werk zelf ook in de zorg en ik kan je garanderen dat dat wel het laatste is waar je naar kijkt trust me. Komt echt goed😘

4 jaar geleden

Ik heb hier geen last van maar toen mijn dochter was geboren zag ik het oorlogsgebied in de weerspiegeling van het raam. Ben me rot geschrokken! Dus ik denk dat hoe groot, klein, hangend of niet, er geen enkele vagina de schoonheidsprijs verdient tijdens een bevalling. 😅 En de eerste keer dat er iemand aan zit of naar kijkt is het even ongemakkelijk maar daarna boeit het je echt niet meer. Komt allemaal goed!

4 jaar geleden

Als ze daarna niet naar kijken, waarom heb jij je dan laten opereren? Had j ...
Hoi, dat heb ik laten doen voordat ik uberhaupt aan kinderen dacht hoor :)! Ik had er vaak last van, het schuurde en fietsen deed zeer. M’n ondergoed zat ook vaak niet lekker waardoor de huid stuk ging. De ingreep is me 10000% meegevallen. Maar ik snap wel dat het voor vrouwen een onzekerheid kan zijn en ook tijdens de bevalling maar daar zal een vk echt niet naar kijken, prioriteit is toch de baby.

4 jaar geleden

Reactie op soof6834

Hoi, dat heb ik laten doen voordat ik uberhaupt aan kinderen dacht hoor :)! ...
Ik moet ook opletten met het aanschaffen van ondergoed. Vaak heeft het mooie spul zo'n heel dun strookje. Dan hangt er bij mij het e.e.a buiten boord. 😁 Met fietsen heb ik geen last en mijn huid gaat niet stuk. Reageer wel op maandverband en gebruik alleen tampons. Het kraamverband lijkt minder plastic te bevatten. En ik heb uit voorzorg wat meer netbroekjes bijgekocht om goed te kunnen luchten na de bevalling. Fijn dat de operatie goed heeft uitgepakt bij jou!! 🙂 Ik heb ook andere verhalen gehoord.

4 jaar geleden

Misschien geeft je dit een goed gevoel; ik heb met 30 weken (5 weken terug) ...
Hahaha, ik wilde me nog laten waxen volgende week, voor het eerst.. maar twijfel nu toch.. Dank voor je bericht 😂

4 jaar geleden

Reactie op DeVries4

Hahaha, ik wilde me nog laten waxen volgende week, voor het eerst.. maar tw ...
Oh nee niet doen.. de pijn valt mee maar blijkbaar heb je veel meer zwelling in je schaamstreek nu en ik heb gewoon echt een allergische reactie gekregen. Baalde er enorm van want had het anders zo weer gedaan. Lijken wel blijvende littekentjes nu. Voor mij nooit weer😂

4 jaar geleden

Nou ik heb echt prachtige (al zeg ik het zelf) nette maatjes alles binnenboord. Maar ik heb dus nu op de bovenkant van mijn venusheuvel kleine striaetjes onder de grote op heel mijn buik. Dus dat vind ik ook wat minder :(

één jaar geleden

Ik heb dit ook helaas en schaam me ook heel erg

10 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad dat ik mij er voor schaamde. Maar was toen echt niet nodig. Daar wordt echt niet naar gekeken en ben 36 uur bezig geweest met de bevalling en heb echt tig mensen gezien en ook stagiaires. Echt niks om je voor te schamen.