7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een keer beschimmeld wentelteefje gehad. Ik had me voorgenomen te bellen als ik misselijk zou worden of diarree zij krijgen. Ik denk dat het eenmalig niet veel uitmaakt, maar je zou voor de zekerheid je verloskundige kunnen bellen

5 jaar geleden

Ik had zelfs stukje brood gegeten die blijkbaar ook beschimmeld was. Ik was toen 12 weken zwanger..niks aan de hand.. Eerder vervelend voor jou dan voor de baby.

5 jaar geleden

God ik zou ook in paniek zijn! Maar volgens het voedingscentrum kun je van beschimmeld eten alleen zelf ziek worden..als je er al ziek van wordt..

5 jaar geleden

Anders gewoon de vk even bellen voor geruststelling.

5 jaar geleden

Schimmels zijn niet per definitie slecht voor je, kijk maar naar kaas. Zou de vk even bellen als je je niet lekker begint te voelen of onzeker bent!

5 jaar geleden

Kaas yoghurt champignons der zitten allemaal schimmels in. Je zou zelfs niks meer eten of drinken als je alles zou weten. Maar begrijp je ongerustheid wel. Maar een belletje naar de verloskundige zal je zeker gerust stellen.

5 jaar geleden

Nog nergens last van gehad, had afgesproken met mijn man de VK te bellen als ik echt klachten zou krijgen dus het lijkt met een sisser af te lopen