6 Reacties
2 jaar geleden
Sowieso weten ze heel goed wat ze wel en niet willen op deze leeftijd😉 misschien zitten die andere minder lekker of hebben de schoenen die die wilt leukere kleurtjes🤷♀️ hier hebben we niet veel keus het is open of dichte schoenen afhankelijk van het weer krijgt die wat die krijgt🙈
Maar dat die gaat krijsen huilen omdat die iets wilt of niet wilt is heel normaal voor deze leeftijd😊
2 jaar geleden
Die van mij heeft een plank vol boeken maar wil altijd hetzelfde boek lezen die op een hogere plank staat "dieeeeeeeee". Als je een keer een ander boek pakt wordt hij boos. Laatst wilde hij perse zijn jas aan over zijn pyjama en een keer MOEST zijn bal mee naar bed.
Wat ik wil zeggen is dat ze super eigenwijs zijn en precies weten wat ze willen🤣
2 jaar geleden
Ja, hier ook. Ze wil absoluut geen nieuwe schoenen! Het begon al een beetje in de schoenenwinkel en nu ze weer wat ouder is zijn nieuwe sandaaltjes in de zomer wel handig. Echt gênant, alsof ik haar iets vreselijks aan doe, terwijl ze mooie nieuwe schoenen krijgt😂 zelfs een geprobeerd met haar grote vriend bumba erop, maar wil ze niks van weten. Nu heb ik dezelfde dichte schoenen die ze nu heeft (met korting!) alvast maar in een grotere maat besteld. Kijken of ze daar intrapt😆🤭
2 jaar geleden
Mijn jongste heeft hier gelukkig nog geen last van. Maar mijn oudste had dit met truien, wanneer ik sochtends een trui voor hem uit zocht was het altijd de verkeerde. Boos, gillen, krijsen.
Vanaf toen deed ik hem de avond ervoor een trui aan waar hij in sliep, kon hij sochtends ook geen commentaar hebben 😈.
Maar met schoenen is dat een stuk lastiger 🤣