24 Reacties

6 jaar geleden

Ik weet niet hoeveel contact jullie nog hebben maar maak je er niet een ‘big deal’ van door met hem af te spreken? Ik snap je frustratie (zaten ook in medisch traject) maar hij heeft de relatie verbroken en jullie zijn beide een nieuw leven gaan volgen. Helaas mocht het voor beide niet zo zijn maar wat fijn dat het nu wel gelukt is. Gefeliciteerd! Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Jullie hebben gedaan wat je kon en waarom het niet zo heeft mogen zijn toen blijft giswerk... Sterkte, ik snap dat het een drempel is!

6 jaar geleden

Wow, heftig. Maar wat lief en eerlijk dat je hem dat wel persoonlijk gaat vertellen. Erg te waarderen. Natuurlijk komen er veel emoties bij kijken, maar uiteindelijk gun je hem denk ik ook zijn geluk en hopelijk hij jou ook! Het moest blijkbaar zo zijn. Succes vanavond en hopelijk reageert hij goed.

6 jaar geleden

Ik las bij een ander topic waar iemand zich ook schuldig voelde vaak de tip: bel op app de persoon in kwestie eerst even. Dan geef je diegene even de tijd en ruimte om eerst zijn eigen emoties verwerken, zodat hij/zij daarna blij kan zijn voor jou. Misschien voor jouw ex ook fijn?

6 jaar geleden

Veel succes vanavond! Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen maar wel tof van je dat je het hem zelf gaat zeggen en dat hij het niet via via moet vernemen

6 jaar geleden

Gefeliciteerd met de zwangerschap en heel veel succes vanavond. Sommige dingen lopen nou eenmaal anders dan we verwachten.. wel tof dat je het hem persoonlijk verteld 💪

6 jaar geleden

Poeh ik kan me goed voorstellen dat dit vreselijk moeilijk is... Jullie weten beiden als geen ander dat je op sommige dingen in het leven geen invloed hebt. Dat hebben jullie helaas tot in het pijnlijke moeten ondervinden. Het leven is hard en oneerlijk soms. Zoveel recht als hij heeft op het verdriet wat dit wellicht bij hem naar boven brengt, zoveel recht heb jij op blijdschap! Ik gun jullie beiden dat daar ruimte voor is... Succes met het gesprek! En meis, wat een onwijs mooi geluk dat het toch nog op je pad is gekomen! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe wat je volop mag genieten van dit wondertje! (Afgezaagd, maar zo waar)

6 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Poeh ik kan me goed voorstellen dat dit vreselijk moeilijk is... Jullie w ...
Wat een lieve reacties allemaal...dankjewel! We zijn 18 jaar samen geweest...dus via een appje is wat mij betreft echt geen optie ook al zou hem dat wat meer ruimte kunnen geven. We willen elkaar met respect blijven behandelen en gunnen elkaar het beste...hopelijk ziet hij dit na vanavond nog zo!

6 jaar geleden

Reactie op Phileine

Wat een lieve reacties allemaal...dankjewel! We zijn 18 jaar samen geweest. ...
Ik hoop het met je mee 🙏

6 jaar geleden

Wow, dit raakt mij heel erg! Gelukkig zijn mijn man en ik na 13 jaar, 3 ICSI trajecten en een doodgeboorte nog altijd samen (al had het niet veel gescheeld) maar ik begrijp echt heel goed dat dat ook heel anders kan gaan.. Ik vind dat er heel veel respect klinkt uit jouw post. Wat fijn dat jullie nog zo goed met elkaar omgaan! Heel veel succes vanavond, kan me voorstellen dat het heel spannend is! En dan hoop ik dat je daarna met volle teugen kunt genieten!! Toi toi! Ik hoop dat zijn reactie

6 jaar geleden

Ik snap het even niet, ben je nou zwanger van je ex? En je hebt 2 maanden geleden een andere man ontmoet? Is dat nu je vriend en wil je met hem verder of hoop je dat het weer goed komt met je ex

6 jaar geleden

Ik snap het even niet, ben je nou zwanger van je ex? En je hebt 2 maanden g ...
Ze heeft jaren geprobeerd met der ex een kind te krijgen en via alle mogelijke behandelingen en dat heeft niet zo mogen zijn hun zijn uit elkaar gegaan en toen heeft ze haar huidige vriend leren kennen en is daar spontaan zwanger van geraakt zij en der ex gaan nog met elkaar om en met respect dus vanavond gaat ze haar ex vertellen dat ze nu zwanger is

6 jaar geleden

Ik snap het even niet, ben je nou zwanger van je ex? En je hebt 2 maanden g ...
Nee...2 maanden na het einde van onze relatie heb ik iemand anders ontmoet! Ik ben zwanger van mijn nieuwe vriend...maar na een kinderwens van 5 jaar, een ziekenhuistraject van 3 jaar en een relatie van 18 jaar met mijn ex vind ik wel dat hij dit als eerste moet weten!

6 jaar geleden

Reactie op Phileine

Nee...2 maanden na het einde van onze relatie heb ik iemand anders ontmoet! ...
Jeetje Phileine, wat een verhaal en heftig! Kan je goed begrijpen en super dat je het hem voorzichtig wilt vertellen. Zegt ook weer hoeveel respect je hebt voor je ex en hoeveel je van hem hield! Als dit wederzijds is zal hij heel blij voor je zijn. En tuurlijk zal het even slikken zijn na alles wat je samen hebt meegemaakt. Heel veel succes en een fijne zwangerschap toegewenst! (Ps: laat je ons weten hoe je ex reageerde. Ben toch stiekem wel heel benieuwd 🙃)

6 jaar geleden

Wauw heftig! Ik hoop dat het goed gegaan is vanavond 🙏🏽 Geniet van je zwangerschap! 🥰

6 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwagerschap en heel veel succes met vertellen! Ben benieuwd hoe hij zal reageren.

6 jaar geleden

Reactie op Phileine

Nee...2 maanden na het einde van onze relatie heb ik iemand anders ontmoet! ...
Aha ik snap het. Als je het zelf fijn vind om met je ex daarover te praten moet je dat doen. Hoe staat je huidige vriend daar tegenover? Vind hij het oké dat je nog contact hebt met je ex?

6 jaar geleden

Reactie op Soetje2020

Jeetje Phileine, wat een verhaal en heftig! Kan je goed begrijpen en super ...
Lieve allemaal, Er is echt een hele grote last van mijn schouders afgevallen door het te vertellen gisterenavond! Ik heb alles verteld, dat ik blij ben maar me zo ontzettend schuldig voel. Uiteraard schrok hij even flink en zei meteen dan heeft het dus al die tijd aan mij gelegen. Hier hebben we het uitgebreid over gehad. We zijn beiden vollop getest en allebei gezond verklaard, we hebben 2 miskramen gehad dus gewokn heel veel pech. Misschien mocht onze match na al die jaren dan toch niet zo zijn. Hij reageerde heel rustig...tuurlijk moet het bij hem ook nog even landen. Maar heeft meerdere malen benadrukt dat ik me niet schuldig moet voelen en goed voor mezelf moet zorgen nu. Andersom zou hij het ook hebben dus wederom alle begrip voor elkaar. Ik zal het zeker niet groots op social media uitmeten...gewoon uit respect naar hem toe. Ik hoef het er allemaal niet in te wrijven...het is allemaal al pijnlijk genoeg! Maar nu...nu ga ik echt genieten van dit allergrootste wonder!!!! ❤💙

6 jaar geleden

Reactie op Phileine

Lieve allemaal, Er is echt een hele grote last van mijn schouders afgevall ...
Wat fijn super fijn voor je. Knap van hem ook hoe hij reageerde. Mooi om te zien hoe jullie met elkaar omgaan. Ik wens je veel geluk!! En inderdaad, nu vooral genieten maar 🥰

6 jaar geleden

Het siert je dat je hier zo netjes mee om gaat 🙂 !

6 jaar geleden

Je hoeft je totaal niet schuldig te voelen, en gefeliciteerd!!